Op een zeer, zeer koude zaterdagmiddag kwam Sanne (zasread op Bokt) Furia voor het eerst eens ontmoeten én natuurlijk foto's van hem maken

Zoals waarschijnlijk op de plaatjes te zien valt, was het koud, echt niet normaal.
Het rijden (en ook het fotograferen waarschijnlijk) viel niet mee in deze kou...
Ook stond de training een beetje stil vanwege de kou en al die regen die was gevallen waardoor we wat rustiger aan moesten doen in onze buitenbak. En zaterdag was die zelfs bevroren

Maar daar wilde ik ook nog rijfoto's op dus komt mooi uit!
Maar de plaatjes vallen nog alles mee

1. Instappen

2. Even losdraven..

3. Dekentje eraf en aan het werk

4. Wat wijken.

5. Contragalopje

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15. En lekker uitdraven...

Furia en ik zijn afgelopen jaar enkele B-wedstrijdjes gestart, dat ging helaas niet zo fijn.
Nu hebben we 2 maanden intensief les gehad in België waar we tijdelijk verbleven, en zijn er deuren voor ons open gegaan.

Furia's achterbeengebruik is beter, de contra een stuk beter en het wijken gaat achter ook beter met scharen.
Furia is inmiddels 5 jaar en een zeer lieve PRE ruin (ook wel Andalusier genoemd), het komende jaar zullen we hoogstwaarschijnlijk geen wedstrijden starten en als Furia helemaal doorgetraind is gaan we gewoon lekker in de B verder gaan waar we gebleven waren.
Laat je een berichtje achter?

Editje...: Oohja, dat was ik alweer vergeten