Mijn ouders waren vorige week naar een 2 paards trailer gaan kijken, ter vervanging van onze 18 jaar oude 1,5 paards trailer.
Ze kwamen thuis met wat informatie over een hele mooie 2e handse Iforwilliams trailer. Ik ben er gisteren nog naar gaan kijken en als ik het wat vond dan gingen we die kopen!! YES!
We moesten nog wel even onze oude trailer meenemen zodat hij kon kijken wat we er nog voor terug konden krijgen met inruil. Zo gezegd zo gedaan.. Mama en ik met ons trailertje daarheen gereden gisteren ochtend.
Trailer even bij die meneer achter gelaten zodat ik even naar de nieuwe trailer kon gaan kijken.
Komt die meneer met een verschoten gezicht terug met de vraag: Vervoeren jullie nog paarden op deze trailer?
Uhm.. ja meneer? Hoezo?
Goh zegt hij de bodem is flink rot ik zou er maar geen paarden meer opzetten!
*SHOCK* We waren afgelopen dinsdag nog gewoon op springles geweest en best veel op wedstrijd.
Dat hadden we toch absoluut niet verwacht!
Godzijdank dat er niks is gebeurd! We hebben de trailer direct daar gelaten en zolang een leen trailer meegekregen.
Dit verklaard waarom mijn paardje na 6 jaar sinds een paar weken in eens niet meer op de trailer wilde!!!! En ze verklaarde me nog wel voor gek toen ik me af vroeg of er dan niks met de trailer mis zou zijn.
Nee werd mij verteld het zijn gewoon streken! NIET DUS!
Mijn paardje heeft een geweldige intuitie!!
Maar goed, woensdag of donderdag krijgen we onze nieuwe trailer met aluminium bodem die dus nooit meer kan rotten!
In het hele extreme....