Vandaag is Neonlight nog eens komen kijken hoe het vordert met haar bink en heeft foto's gemaakt.

Klaar voor de start. Devdan is altijd goedgehumeurd en heeft veel werklust.

In verband met de vrieskou en het wat opvoeren van het voer ivm de hengstenkeuring staat Devdan wat fris en daarom longeer ik hem graag eerst. Hoewel hij absoluut een tien voor karakter verdient, neem ik liever geen risico met een jonge hengst. Ik zou niet graag door een domme actie van mijn kant alle vooruitgang tot nu toe bederven. Ondertussen laat hij graag zijn fraaie model bewonderen.

Drafje. Hij heeft nog iets last van balansverlies soms, wat logisch is voor een paard wat zo kort onder het zadel is, maar hij doet steeds zijn best om het zo goed mogelijk uit te voeren. Heerlijk rijden is dat!

Is dit braaf of is dit braaf?

Ook hier iets balansverlies, maar een mooie beentechniek voor een paard wat zo kort onder het zadel is!

Knappe Dev!
De foto's zijn gemaakt door Neonlight, ik wil iedereen verzoeken het copyright te respecteren.
Tot slot wil ik Neonlight graag bedanken voor het vertrouwen en de kans om te mogen werken met zo'n tophengst als Devdan. Zoals ze weet is zowel het rijden als de omgang met Devdan echt een feest waar ik echt elke dag weer naar uitzie.