Hoi! Leuk dat je even komt kijken!
een paar weken geleden zijn er een paar foto's gemaakt van Kamiro. (ook wel: Miertje, Calimero, mierepier, merrieverslinder, enz. enz..

Meneer was niet zo verstandig bezig geweest, bij een relletje in de merriewei (hij was over de draad gesprongen) is hij kreupel geraakt. Het is nu al drie maanden bezig, maar sinds kort zijn we weer aan het opbouwen, na maanden van wandelen, longeren en poetsen.
Dit was een van de eerste keren dat ik er weer op zat, sinds dat hij kreupel raakte.
Gewoon, lekker bitloos en zadelloos (en ijzerloos..

genoeg gepraat, hier zijn de foto's!
Ik trof hem aan in de longeercirkel, waar hij lekker alles in de gaten stond te houden, ik kon dus ook niet aan zijn aandacht ontsnappen..

Daarna kwam de knappe Tsarientje voorbij, die had wedstrijd. Dat was wel interessant, natuurlijk..

En wat doet dat gekke verzorgmeisje nou weer met dat klikding?!

Wat komt daar nou uit de wei gehobbeld?

Jeetje! Wat een lekker ding!

Hee! Jij daar! Kom eens hier! Ik wil eruit! Wat een modderbende!

En daarna, word je er eindelijk uitgehaald. Maar wat blijkt?! je moet aan het wérk!
Dat is niet de bedoeling!
Maar het baasje gaat ook mee. Wel met dat rare klikding, maar daar valt mee te leven!
(ik weet trouwens dat z'n hoodstel afzakte, maar ik heb gewoon de teugels lekker los laten hangen en zoals je kunt zien heeft hij er geen last van.

Dat waren ze. Ik ga nog zo lang als het kan (tot december) genieten van deze mooie vent, want in december gaat 'ie met Tsarientje en Mars naar Duitsland..