Het is inmiddels alweer een tijdje geleden (ergens in mei) dat Irene [Renza @ Bokt] foto's kwam maken van Beer, nadat ik op haar topic had gereageerd. En wat waren ze gaaf geworden! Vandaar dat ik besloot als nog een topic aan te maken (helemaal omdat Beer 5 november precies 2 jaar van mij is) en jullie de 15 mooiste te laten zien.. Op de foto's berust wel copyright. Ik wil er ook nog steeds 1 of 2 uitvergroten, welke zal ik doen?
Daar hebben we weer 1 van Ryon zijn knappe kids!!!! Wat super zeg Lotte dat het je toch nog met hem gaat proberen!! Heeeeeel veel scces ermee en het gaat vast goed komen
Oehh, ik ben alweer verliefd! Wat staan er toch leuke paardjes op bokt. Zelf vind ik eerste foto, de eerste galop foto en die daarna in draf het mooist. Eigenlijk vind ik ze allemaal heel mooi.
Wat een prachtig dier! Ik vind eigenlijk alle foto's wel erg mooi als ik jou was zou ik die van jullie samen (ik neem aan dat jij dat bent) uitvergroten
Bedankt voor de leuke reacties! Het blijft toch grappig dat iedereen gewoon spontaan verliefd wordt op Beer (vooral waar hij nu op stal staat, allemaal kleine meisje 'Beeeer, Beeeer'). Al begrijp ik natuurlijk maar al te goed waarom, maar ook hoe misleidend zijn uiterlijk af en toe kan zijn, hahaha.
ow jeetje! Wat een schitterend pony om naar te kijken! Ben er echt verliefd op haha, die actie foto's heel gaaf om naar te kijken, je pony heeft ook zo'n onzettend lief hoofdje . Nummer 6 moet je echt uitvergroten die is te mooi! En nummer 9 is ook prachtig!