Lekker 2 uur erop uit !

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Balou_k

Lekker 2 uur erop uit !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 19:32

Heerlijke dag vandaag, lekker weertje, en dan de dag waar ik op had gewacht, we zouden met de hele stal gaan wandelen voor Balou zou dit dan de 7e keer buiten worden.

Aangekomen op stal eerst de stal uitmesten, nat spuiten en zo maar even laten luchten, nog even gezellig kletsen, beetje drinken en dan uiteindelijk rond 14:00 uur de paarden halen, heerlijk poetsen, appeltje hier, worteltje daar Clown en toen blonkt tie weer, athans een deel van hem, hij vind het namelijk heerlijk om te poepen in de stal en daarna lekker uitgebreid gaan liggen Koe .

Daar gingen we, met zes paarden en een stuk of veertien mensen. Lady voorop, daarna ferarrie met daarna Balou die het heerlijk vond, we sloegen een paadje in langs weilanden en daarnast een afdaling die ik wel eng vond, maar Balou had dat gelukkig niet door.

Aan het einde van het pad een gezamelijke foto en toen weer op pad, na zo'n twee á drie kilometer even rusten en daarna een beetje draven gezellig, hierna door een soort 'bosje' gelopen en daarna weer de weg op, daar kwam een tractor, die meneer nog nooit had gezien van dichtbij, hij schoot even weg, maar had hem snel terug. Ach gut

Hierna nog zo'n zes á zeven kilometer en we waren bijna terug, op het einde racen volle bak in draf tot aan stal, hoeven uitkrabben en weer de wei in (iedereen liep met de paarden aan de hand trouwens)

Heerlijk gedronken, pizza, koek en spekkie's op, sigaretje zo nu en dan, Stal opgestrooid, ruzie gehad met het hooinet en toen weer naar huis Knipoog .

Ik vond het heerlijk en Balou gedroeg zich voorbeeldig, mijn twee-jarig mannetje Bloos .
Dit gaan we duidelijk vaker doen !

De rit duurde zo'n twee uur, en het was ongeveer 10 á 15 km.

Foto's komen later.

Sodeletuut

Re: Lekker 2 uur erop uit !

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:34

Klinkt supergezellig! En is altijd goed voor jonge paarden, nieuwe ervaringen. Ben benieuwd naar de foto's! Haha!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-08 19:44

Het was ook gezellig ja, hij gaat overal goed mee om, daarna kwamen we een tweede tractor tegen die vond hij al niet eng meer, de eerste vond hij eng toen hij voorbij was en ongeveer achter zijn kont reed, maar heb hem getroost Lachen

Het was best lang, ik was moeier dan Balou haha, maar we hebben voornamelijk gestapt, met af en toe een drafje Lachen

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-08 19:52

Klinkt super gezellie! Fijn dat Balou alles zo fijn oppakt.
Ik ben ook hééél benieuwd naar de foto's van jullie lánge laánge tocht:P

zoelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 15:31

lekker he lange buitenritten
ik doe niet anders met mijn pony