Gelukkig kwamen ze vrij snel. Cupido belastte het been wel goed, daar was ik heel blij mee.
Ze gingen voelen in de wond of ze kaal bot tegenkwamen en dat was niet zo, maar ze vertrouwden het niet helemaal dus werd ik doorverwezen naar de kliniek. Gelukkig was er een stalgenootje die me erheen kon brengen, dus dat werd gelukkig zo geregeld. Cupido liep zo de trailer in en onderweg ook hartstikke braaf. Eenmaal daar aangekomen gingen ze onderzoeken of het gewricht geraakt was, dat was gelukkig niet zo maar het is natuurlijk wel belangrijk dat de wond heel goed schoon blijft en dat er geen infecties bij komen. Ik heb hem daarom ook daar gelaten, hij heeft nu (veel) verband om zijn been.
Ik ben net terug en hij was wel blij me te zien, de assistent had ook gezegd dat hij lekker rustig is en dat het goed gaat dus daar ben ik ook wel blij mee. Als alles goed gaat mag hij over ongeveer een weekje weer naar huis.... we weten niet hoe het gebeurd is maar Cupido heeft er nogal een handje van om over hekken heen te springen, het hek (metaal) was helemaal krom... Dus dat wordt nog naar een hele goede oplossing zoeken volgend jaar, maar hier de foto's; ('helaas niet' van de wond zelf)
Ik had natuurlijk wel wat meegenomen voor de zieke, zonder wat lekker kun je je natuurlijk niet vertonen (mix van muesli, appels, wortels, peer, banaan en snoepjes);

Z'n been in het verband;

Het is wel saai zo de hele dag op stal.... (meneer vond het hooi ook niet heel lekker)

Lekker smullen van die lekkere 'maaltijd'!

'Ben ik niet zielig?'
Ik hoop dat Cupido spoedig herstelt, hij kan wel wat beterschap gebruiken...

Bedankt voor het kijken, een berichtje zou leuk zijn.