Cayenne schreef:Seasons schreef:Ik spot oa Edward, Tineke, Willeke, Rob Ehrens en een hele rits springruiters, Nicole Werner en Anky Zit Piet Raijmakers daar nou ook of zie ik dat helemaal verkeerd? En Adelinde zie ik ook
Ik ben er ook weerr..M'n ouders moeten zó nodig weer het journaal zien dus ik ga over een kwartiertje pas weer kijken op ES..
Cayenne schreef:Straks Hollywoodtinseltown Dat is me toch een tank zeg Weet jij ook waarom wij tafeltennis zien?
TinekeHorses schreef:Ik ben er ook weerr..M'n ouders moeten zó nodig weer het journaal zien dus ik ga over een kwartiertje pas weer kijken op ES.. Dat probleem heb ik dus ook...
pfoe, nou wedstrijd is afgelopen, wil NU paardensport! Die chinezen, duitsers interesseren me echt niet!
Cayenne schreef:Nee, ik zie wel de wedstrijd, maar ik kijk via de FEI.We zitten al op de helft van de wedstrijd!En ze zouden nogwel om 8 uur beginnen.. Komopnou..
is de starttijdn an de kur op muziek al bekend? ik hoop dat Eddie voor half 9 aan de beurd is haha moet zaterdag werken