[WN] NK Westernriding Marienheem van 23 t/m 28 september

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

francisca2

Re: NK Westernriding Marienheem van 23 t/m 28 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:30

Ook wij hebben echt een super NK gehad. Een hele leuke gezellige week met gezellige mensen en ook een zeer geslaagde week voor het gehele team. Ed is weer een aantal keer Nederlands Kampioen geworden met Hints Supreme Mickey en heeft het ook met Commander Riminic, A Stylish Gallo en Lil Ruf Bandit erg goed gedaan. En wat ik zelf ook wel erg leuk vind: ik ben Nederlands Kampioen geworden met mijn kanjer Truckin Kinda Gal in de open hunter under saddle paints Go jij! Go jij! . Helemaal trots en dan liep ze nog niet eens zoals ze thuis kan lopen......

Ik wil graag bij deze de organisatie en alle vrijwilligers bedanken voor hun inzet. Het was weer strak georganiseerd!
En ik wil graag ook de mensen die ons hebben geholpen met alles op te bouwen en de organisatie en natuurlijk ook het thuisfront enorm bedanken. Zonder jullie kunnen wij dit niet.

Alle deelnemers van harte gefeliciteerd met jullie behaalde prijzen!

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:33

En ik ben ook super tevreden.
An heeft mijn paard gestart met suc6!
Ze reed hem pas een krappe maand en dan al zulke resultaten helemaal blij!
En betreft de jury net wat The Voice zegt tm vrijdag echt super!!!

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 16:53

Ook ik had even wat tijd nodig om bij te komen en bij te lezen

Ik heb een aantal van de organisatie al persoonlijk bedankt, maar bij deze wil ik iedereen nogmaals hartelijk bedanken voor de super-strakke en super-gezellige wedstrijd!!
Ook al lijkt het niet te verbeteren, toch is het julllie ook dit jaar weer gelukt!! OK dan!

Bij ons begon de week al super met onze "Probie", sinds kort officieel "Powered By Sugar"
In de Amateur stallions 2 and under 2x 1e en daarna 1x Grand Champion Amateur Stallions Go jij! Go jij! en 1x reserve. M'n mannen deden het zo super.
Afbeelding (foto even gelinkt van JAZZ4FF's site, dezze wil ik onder anderen wel hebben hoor!!)

Woensdag kwam Pooh door allebei de semi finals, HMS en trail L2.

Donderdag bij de Paints in de Halter Am werd ze, geheel onverwacht, geplaatst, 1x 7e
De showmanship was bagger. Later op de dag heeft Pooh voor het eerst van d'r leven een reiningproef gelopen. Het 2e changement kwam achter niet door, maar we hadden toch 2x een 6e plaats.

Vrijdagmorgen begon goed, in de Am trail Paints 1x 1e (een 72!!) en 1x 2e --> Goud Go jij! Go jij!
Alleen vond Pooh dat ereplaatsje en het Wilhelmus maar niks Stoom uit je oren
De pleasure daarna deed ze een slecht imitatie van een dressuurpaard.....
Maar in de horsemanship kon ik d'r aandacht er weer bij houden, 1x 1e en 1x 4e, samen brons en mijn ROM Go jij! Go jij!

Dit alles leverde me een reserve All round titel op bij judge Karen, ik zat jammergenoeg 2 puntjes verwijderd van de zo fel begeerde Buckle.... Huilen

Zaterdag zaten zowel Pooh als ik er een beetje doorheen, maar 2x 7e (uit totaal 21) in de horsemanship L2 en 3e en 6e (uit 28) in de trail L2 waren toch een leuke afsluiting van een mooi evenement.

Ook mijn "concu-lega's" gefeliciteerd met jullie behaalde prijzen en bedankt voor de gezellige tijd OK dan!

Vanmorgen hebben we "hete, hengstiggedragende muts" maar weer even gescanned, maar alles is oke, ze is nog steeds drachtig, hartje deed het nog Party!!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 17:33

Ik plaats gewoon nog een keer een oproep Schijnheilig

Als er nog meer bokkers zijn die succesvol geweest zijn op het NK, dan mag je je altijd via PB melden om een verslagje te schrijven voor op de voorpagina van Bokt, als je dit leuk zou vinden!

Ik weet dat er veel bokkers in de prijzen zijn gevallen, maar jullie lijken tot nu toe een beetje verlegen Tong uitsteken

Toekie staat inmiddels op de voorpagina, en er komen nog een paar bokkers aan, dus schroom niet en ram op die PB knop Haha!

[VN] Bokker Toekie behaalt bronzen medaille tijdens NK Western

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 17:38

Ha ha nou ik heb niet zelf prijzen behaald met mijn paard maar een ander.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:17

Cayenne schreef:
Ik plaats gewoon nog een keer een oproep Schijnheilig

Als er nog meer bokkers zijn die succesvol geweest zijn op het NK, dan mag je je altijd via PB melden om een verslagje te schrijven voor op de voorpagina van Bokt, als je dit leuk zou vinden!

Ik weet dat er veel bokkers in de prijzen zijn gevallen, maar jullie lijken tot nu toe een beetje verlegen Tong uitsteken

Toekie staat inmiddels op de voorpagina, en er komen nog een paar bokkers aan, dus schroom niet en ram op die PB knop Haha!

Ik nomineer Crow! Afgod *LOL* OK dan!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:17

Als Crow daar dan ook zelf nog mee akkoord gaat en een verslagje wil schrijven Tong uitsteken

Hollowpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 20:19

iemand al uitslagen gespot ? Ik wordt een beetje moe van dat zoeken. Boos!

Ze staan niet op de Wransite en ook niet op SWRN, beetje aktiever mag van mij wel daarzo.. Slapen

De beelden van vrijdag staan op http://www.filmloop.tv (archief) daar werd ik wel blij van ! Ja

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:00

Wij hebben ook drie dagen rondgelopen en gefotografeerd tijdens het NK. Foto's van de dinsdag zijn al te vinden op www.bu-itengewoon.nl, klik in het menu op "Evenementen". De foto's gemaakt op woensdag en zaterdag zullen binnenkort geplaatst worden. (Ja, ik weet het, ze kunnen niet tippen aan die van Frans en Gera, van wie ik inmiddels een paar hele gave fototopics heb zien langskomen Vingers aflikken .)

Iedereen die een prijs in de wacht heeft gesleept nog van harte gefeliciteerd en de organisatie bedankt voor weer een prima NK.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:06

Toffe foto's Maflinger! OK dan!

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:09

Cayenne schreef:

Toekie staat inmiddels op de voorpagina

Ghehe, dit staat wel heel fout... Clown

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:11

Hollowpoint schreef:
iemand al uitslagen gespot ? Ik wordt een beetje moe van dat zoeken. Boos!

Ze staan niet op de Wransite en ook niet op SWRN, beetje aktiever mag van mij wel daarzo.. Slapen

De beelden van vrijdag staan op http://www.filmloop.tv (archief) daar werd ik wel blij van ! Ja

wel eens gehoord dat het nk draait en georganiseerd wordt door vrijwilligers die ook gewoon een baan hebben?
beetje geduld kan geen kwaad Knipoog

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:18

francisca2 schreef:
En wat ik zelf ook wel erg leuk vind: ik ben Nederlands Kampioen geworden met mijn kanjer Truckin Kinda Gal in de open hunter under saddle paints Go jij! Go jij! . Helemaal trots en dan liep ze nog niet eens zoals ze thuis kan lopen......

Francisca, proficiat met deze prachtige overwinning met je mooie merrie! Haha!

Hollowpoint

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:21

Toch niet zo'n grote moeite om tussentijds uitslagen online te zetten lijkt me. De eerste wedstrijden zijn inmiddels een week geleden gereden.

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:25

Hollowpoint schreef:
Toch niet zo'n grote moeite om tussentijds uitslagen online te zetten lijkt me. De eerste wedstrijden zijn inmiddels een week geleden gereden.

shellybelly heeft al gepost dat ze vorige week een te trage i-net verbinding had daar en daarom dat soort zaken niet lukte Knipoog

specialA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:29

TheVoice schreef:
oke, oke.... ik zal ook even wat schrijven.

Ik was minder moe dan andere jaren en dat kwam mede door een vrij relaxed programma. We konden toch een soort van uitslapen..... Slapen en m'n stem heeft het helemaal volgehouden, ondanks de verkoudheid.....

We hadden tot vrijdag echt super leuke, gezellige en vooral ook goede judges. De 2 van zaterdag en zondag waren minder gezellig zeg maar. Maar Karen en George vroegen aan mij..... ja aan mij.... of ik ze dirty words wilde leren.... nou... dat hebben we geweten..... erg leuk. Verder vond ik de sfeer weer als vanouds. Het is net een reunie. Ieder jaar weer al die bekende gezichten en het leuke is... er komen er ieder jaar meer bekenden bij. Geweldig om te zien hoe dicht blijdschap en verdriet bij elkaar liggen. Dat is topsport!

Vooral alle deelnemers heel erg bedankt. Zonder jullie was het nooit gelukt!
En voor alle prijswinnaars..... heel erg gefeliciteerd..... wees trots op je prestatie!

ja dat had ik stiekem gehoord aan de bakrand...waren wel echt dirty words hihi Pling

specialA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:30

heeft iemand nog foto's van de reining op vrijdag en zetredag avond gemaakt?????

Jos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:34

hollowpoint: bied je aan om volgend jaar wedstrijduitslagenonlinezetvrijwilliger te worden Pling Knipoog Haha!
Laatst bijgewerkt door Jos op 30-09-08 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Buitenzorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 21:34

specialA schreef:
heeft iemand nog foto's van de reining op vrijdag en zetredag avond gemaakt?????

Geen foto's wel filmpjes van de reining op zaterdag.

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 07:30

JAZZ4ff schreef:
gipsy_fame schreef:
yes, ik ben ook nederlandskampioen reining jeugd 14 and up

Gefil.Jill
Afbeelding

gefeliciteerd, wat een goede proef liet je zien.

Black_riders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 09:27

Nou al met al we hebben lol gehad voor 10, ik hoop echter dat ze volgend jaar een pollbending gaan organiseren, ik ben absolute dan van de partij. Rudy is nu inmiddels 21, maar hij genoot van alle kanten. Mensen het was toppie en betreft de muziek als iemand dat beter kan pak dan de microfoon en jengel daar dan wat door heen Knipoog
Maar mijn complimenten voor alle vrijwilligers die dit evenement weer toppie hebben georganiseerd
Afbeelding

Happytrails

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:24

mooie foto's.
ik heb zaterdag tijdens de wran onderdelen erg genoten als toeschouwer Haha!
ik was samen met een amerikaanse vriendin komen kijken.
opvallend is wel dat de pleasure uit nederland totaal anders is als in amerika.
in amerika rijd men de lope erg langzaam. hier ziet het er bijna als een normale galop uit.
de pleasure lope moet toch een langzame en constante drie beat lope zijn?
de meeste leken wel gewoon te galopperen.
mijn vriendin uit amerika vond dat ook.
beetje raar Verward of is het in nederland gewoon anders dan in amerika?

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 14:47

moonlights schreef:
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Wat heb ik toch een brave paint merrie ,we zijn samen op het NK,ALLROUND KAMPIOENgeworden bij de jeugd onder 13 met twee keer goud en twee keer zilver.
En bij de paints de open reining 4 e
We kregen ook nog drie high point titels, reining ,horsemanship,pleasure. Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ben jij Alissa Leloux met Moonligt catalist?? (ga er maar even vanuit) Dan sta jij namelijk in ons "Weekblad van Salland" met een aardig grote foto en klein verhaaltje erbij... Haha! Erg leuk om te lezen, gefeliciteerd met je prijzen!
En alle anderen die in de prijzen gevallen zijn, natuurlijk ook heel erg gefeliciteerd!

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 15:22

Happytrails schreef:
mooie foto's.
ik heb zaterdag tijdens de wran onderdelen erg genoten als toeschouwer Haha!
ik was samen met een amerikaanse vriendin komen kijken.
opvallend is wel dat de pleasure uit nederland totaal anders is als in amerika.
in amerika rijd men de lope erg langzaam. hier ziet het er bijna als een normale galop uit.
de meeste leken wel gewoon te galopperen.
mijn vriendin uit amerika vond dat ook.
beetje raar Verward of is het in nederland gewoon anders dan in amerika?

Wat was ik blij eindelijk eens vrij normale galopjes te zien. Er werd ook duidelijk gevraagd om lope with forward motion. (ik vind dat gedralop helemaal niets, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk)

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-08 15:34

mienmien schreef:

Nergens in het rulebook staat dat het langzaam moet zijn hoor Haha!
Als het maar een constante 3beat is. Als je dat langzaam kan is dat wel een extra moeilijkhiedsgraad en dat is waar het mis gaat. Veel mensen denken dat als ze maar langzaam genoeg gaan, dit automagisch een hoge plaatsing oplevert.

Not so