Okay 
Misschien ben ik te optimistisch en misschien was het niet helemaal slim van mezelf om zo'n
te plaatsen.
maar hier de update die eigenlijk vanmiddag vervolgd gaat worden.
Prince zijn witte bloedcellen zijn helemaal in orde dus hij is van de AB af..hij is niet meer koliekerig en wil weer wat eten.
Al vind ie het kliniek eten dus echt goor.
Nu gaan ze vanmiddag weer opvoelen en als dat nog steeds goed voelt, dan gaan we een plan opstellen en zodra Prince 4 kg ruwvoer opeet mag ie naar huis om aan te sterken.
We verwachten namelijk niet dat Prince echt zal opknappen in de kliniek hij heeft heimwee en vind eten niet lekker.
Maar de arts was super tevreden met zijn vooruit gang en zijn wil van leven...ze noemen hem een echt wondertje.
Dus.......als alles goed aanvoelt vanmiddag dan mag ie deze week naar huis
Een klein probleempje weidegang is goed voor hem en eigenlijk moet ie 6-8 kg ruwvoer gaan eten per dag dit is op mijn huidige stal niet mogelijk.
Prince is op de kliniek gestopt met luchtzuigen en men denkt dat dat komt oa door maag-AB en heel veel ruwvoer en weidegang...tja...ik woon op een verkeerde plek in Nederland.
Maar niet stoppen nog met duimen hoor dat mogen jullie pas als de arts me weer gebeld heeft zal wel rond 17.00h zijn
helemaal blij