nog 45 min wachten dan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nog 45 min wachten dan
klumpertje schreef:genoeg fotografen dusik wil er wel graag op hoor
aangezien dit een van mijn laatste wedstrijden bij de ponys is

Marindaa schreef:Citaat:Hé ik zie dat jij Soko hebtDe oude (al een tijd geleden) eigenaresse daarvan ken ik goed en ik heb m nog wel s gereden! Grappig zeg.
Bedoel je soms Nanique Willemsen? Ja die ken ik ook wel! Die heb ik vorig jaar in Almelo nog gezien, en wat toen ook wel leuk was was dat ik Don toen van de 1e plek afreed in de Jacht en dat ik toen had gewonnen! Maar helaas is Sokootje nu een poosje geleden al verkocht omdat ik er een beetje te groot voor werd en overga naar de paarden, maar ze staat nog wel bij ons dus dat is wel leuk.. Ik vond *en vind* het echt een superbeestje
Grappig hoor. Soko wordt al oud!
) Kom je kijken?
Ben al vanaf donderdagavond in Almelo!

hahaha ik doe mn 'bokt'shirt wel aan
SaskiaKur schreef:klumpertje schreef:genoeg fotografen dusik wil er wel graag op hoor
aangezien dit een van mijn laatste wedstrijden bij de ponys is
Ik ben ook aanwezig met de camera
Dus als bij de pony's iemand gefotografeerd wilt worden, geef maar een gil!

(mn tijden zijn wat minder
3x om iets over 9 starten... arme ik )
Sta echt maar op 1 dag op een tijd dat ik wél kan. Dat wordt nog even een klusje.. kaatje77 schreef:Alex, grrrr weer geen foto toegevoegd,ik was te snel.
Kun je de mijne toevoegen?
http://www.mijnalbum.nl/Foto-BRYU6EWP.jpg

Zij zorgen immers voor de input voor het hele Ruiterdagen-gebeuren. Ik heb maar een paar dagen ècht werk eraan, zij veel langer.
Zoals Henk al in een mailtje aan mij zei: "Ik ben er klaar voor. Laat de wijzigingen maar komen."
Haha.