stalleke schreef:4 mensen in barage, waarom gaat zoer niet naar las vegas?
Hij wil zich richten op het buiten seizoen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
stalleke schreef:4 mensen in barage, waarom gaat zoer niet naar las vegas?
Kajanus schreef:ZitAa schreef:ik vond het een beetje respectloos voor dat paard dat hij er weer op ging zitten na die val, had zelf liever gezien dat ie hem aan de hand wegbracht ofso
Ik denk dat Albert zelf ook van slag was van de val en uit gewoonte weer opstapte dus oordeel niet zo hard.

Waar we rond kwart voor 8 aankwamen..
Waar je al parcour mocht lopen (zou eingelijk half 9 pas zijn) Dus hebben we even parcour gelopen..
Nou plaatsje gevonden, en toen de 1e erin ging kwamen Dion en Ellen eraan.. Camera gepakt en foto's gemaakt
Nou eerst kwam Luuk (voor Marijn, 2 weigeringen -> uitgesloten) er was er 1 foutloos
Toen Marijn, hihi begon nu helemaal spannend te worden (eigenlijk niet echt, tot Luuk binnen kwam omdat ik wist dat Marijn erna moest..) Nou..In het begin keek Corinthe nog, maar toen hij moest beginnen niet meer..Hij vloog gewoon over de hindernissen heen!! Zo vanzelf! Zóó geweldig!
Mja..mijn hart zat in mijn keel ofzo
En toen de laatste hindernis...foutloos!! En wij gille en zwaaie met het spandoek!! ( Kreeg erna kei veel smsjes dat ze ons op filmloop hoorde gillen
) Ooh ik kon gewoon niet sms-en
Trilde helemaal en kon mijn been niet stil houden
had traantjes in mijn oogjes
Marijn was gewoon door naar de barage op INDOOR BRABANT!!!!
Nou..toen Thijs, foutloos! spandoek weer de lucht in!!
Rob..een balk of weigering, weet ik niet presies meer
Maar spandoek omhoog! En toen Rick, foutloos, spandoek omhoog! ( en gillen he ook bij rob, thijs en rick
) Nou, het Z en erna de barage! Marijn moest als 3e en die 2 voor hem waren niet foutloos..1 uitgesloten..Marijn, nou..de 1e balk een keiharde poedersuiker!
En dan schreeuwen dat hij harder moet! En gassen dat hij deed!
Maar op de laatste nog een balk
Hij had de snelste tijd!
dat wel, mja..2 balke..Hij was uiteindelijk 6e en 5 prijzen
Wat wel raar was, want de Z had ook 5 prijzen en waren met minder man?
Maar toch súper tevreden! Pony had zo iets nog nooit gezien, en voor Marijn was het ook de 1e keer! Maar hij mocht naar de Knock out want zat bij de 1e tien! Thijs en Rick ook, maar erna in de pauze kwamen er naar Rob gerend dat hij naar het secreatriaat moest, hij mocht knock out springen!!
Dus Rob komt erna kei blij na mij (je had moeten zien hoe hij reageerde toen hij het hoorde!
) maja..ik wist het al, hij snapte er niks van!
In de Z hebben er mensen zich teruggetrokken aangezien het nogal hard gaat
Nou..erna weer een plaatsje zoeken..
Marijn was door naar ronde 2!
(weer vet gille
, en bij thijs, rob en rick ook, nja..ook bij demi. aimee en leoni
) In ronde 2 moest hij tegen rick, baale..Die pony maakt grote passen en gooit er eigenlijk nooit een balk af..Marijn had helaas een balkje
En was dus niet door..Thijs en Rob wel! Toen Thijs tegen Rick, Rick net wat sneller.. Rob ook door!
Wij weer vet gillen
En toen Rob en Rick in de finale..En Rob won!!
Marijn 5e prijs samen met alle gefinishte 2e ronders, Thijs 3e prijs samen met alle 3e rondes..
Wij vet gille
iedere keer als ze binne kwamen en een kant moest gille hoorde je ons bijna iedere keer voor de andere kant gille dan we zaten
En de ereronde was ook súper!!
Marijn had wel de meeste fans zei iedereen!!
Zijn ook écht veel mensen speciaal voor Marijn opgestaan!
Kei lief man!
Heb ook zóó veel smsjes gehad!
Heb er 7euro doorheen gesmst
Maar de dag was vermoeiend, maar zéker de moeite waard!!
Ik ben zóó trots op marijn & corinthe!!
Echt geweldig gewoon!!
SplashIsLief schreef:MarrieLeen schreef:Ik zat net eens te Googlen op de springruiters, blijkt dus dat ik heel de familie Beerbaum heb zien losrijden, wist ik veel hoe die eruit zien.
Was heel leuk.. alleen dat paard dat dwars door die hindernis heen ging op zijn kont :| best zielig.
Iig Meredith en Ludger Beerbaum. 
Zal wel veel van jullie gezien hebben maar geen idee wie het nou allemaal waren
Maar heb veel paarden gezien, met de Kur stond ik op de tribune en ook vandaag tijdens de springwedstrijd, echt enorm spannend!

Dan voel je je wel iets té opvallend in je rooie apepakkie
Vientje schreef:Ik vond het pakje pas echt vervelend toen ik bij de ingang van het VIP-village stond te controleren en in de drukte in al mijn onnozelheid Anky vertelde dat ze er niet door mocht zonder VIP-pasje (en zij moest de paddock in voor de uitreiking van die cheque). Totdat ik eens goed keek wie ik voor me had en waarom... Ik zag net zo rood als mijn pakjeDan voel je je wel iets té opvallend in je rooie apepakkie
![]()
Maar voor de rest heb ik me super vermaakt, volgend jaar zeker weer
heb een ANKY pad Jade kunnen bemachtigingen
Heb ook wel foto's maar meer filmpjes... en dan vooral van de Kür op Muziek. De grand prix was saai... En we waren er pas om half 10 want mijn vriendin was haar kaartje vergeten...
0ojannekeo0 schreef:Ik vroeg me net trouwens af of iemand de val van Zoer op de foto heeft staan?
_Rianne_ schreef:0ojannekeo0 schreef:Ik vroeg me net trouwens af of iemand de val van Zoer op de foto heeft staan?
Ramptoerist!
Maar zou graag een foto ervan willen zien wat er nu ech gebeurde, het ging allemaal zo snel.