Indoor brabant

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Indoor brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:06

stalleke schreef:
4 mensen in barage, waarom gaat zoer niet naar las vegas?

Hij wil zich richten op het buiten seizoen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:07

Kajanus schreef:
ZitAa schreef:
ik vond het een beetje respectloos voor dat paard dat hij er weer op ging zitten na die val, had zelf liever gezien dat ie hem aan de hand wegbracht ofso Verward

Ik denk dat Albert zelf ook van slag was van de val en uit gewoonte weer opstapte dus oordeel niet zo hard. Cool

Idd dat denk ik ook en het was ook niet heel ernstig, ik heb ze in de paddock nog zien stappen daarna en er was niet heel veel aan te zien.

Lindah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 18:55

Nee, klopt.. ik snap wel dat hij er weer op stapt en hij zal zelf ook wel het beste met het paard voorhebben Lachen

Het was gister echt geweldig! Vanuit de skybox prima zicht Haha!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:07

Nou komt mijn verslagje..
Om kwart voor 5 stond marijn langs mijn bed, maar ik bleef nog liggen aangezien ik morge weer half 6 eruit moet..
Om 6uur stond ik op, douche, aankleden, eten en alles controleren (spandoeken, camera, kaartjes etc)
Om ca 10 over 7 reden we hier weg, richting de brabanthallen! Haha! Waar we rond kwart voor 8 aankwamen..
We zijn daar naar binnen gegaan, Marijn & Lieke gingen opzadelen, en papa en ik betalen. Maar omdat het secreatriaat pas om 8 uur open was liepen we even naar de hoofdring Lachen Waar je al parcour mocht lopen (zou eingelijk half 9 pas zijn) Dus hebben we even parcour gelopen.. Lachen
Terug naar het losrijden, maar rond kwart voor 9 ging ik met Ilonka het spandoek van Rick neerzetten en ging ik een plaatsje zoeken op de tribune..Aangezien het nogal vol begon te stromen en ik móést 1e rij zitten! Bloos Nou plaatsje gevonden, en toen de 1e erin ging kwamen Dion en Ellen eraan.. Camera gepakt en foto's gemaakt Ja Nou eerst kwam Luuk (voor Marijn, 2 weigeringen -> uitgesloten) er was er 1 foutloos Nagelbijten / Gniffelen Toen Marijn, hihi begon nu helemaal spannend te worden (eigenlijk niet echt, tot Luuk binnen kwam omdat ik wist dat Marijn erna moest..) Nou..In het begin keek Corinthe nog, maar toen hij moest beginnen niet meer..Hij vloog gewoon over de hindernissen heen!! Zo vanzelf! Zóó geweldig! Lovers Haha! Mja..mijn hart zat in mijn keel ofzo Bloos En toen de laatste hindernis...foutloos!! En wij gille en zwaaie met het spandoek!! ( Kreeg erna kei veel smsjes dat ze ons op filmloop hoorde gillen Bloos ) Ooh ik kon gewoon niet sms-en Nagelbijten / Gniffelen Trilde helemaal en kon mijn been niet stil houden Bloos had traantjes in mijn oogjes Schijnheilig Marijn was gewoon door naar de barage op INDOOR BRABANT!!!! Haha! Haha! Nou..toen Thijs, foutloos! spandoek weer de lucht in!! Haha! Rob..een balk of weigering, weet ik niet presies meer Bloos Maar spandoek omhoog! En toen Rick, foutloos, spandoek omhoog! ( en gillen he ook bij rob, thijs en rick Knipoog ) Nou, het Z en erna de barage! Marijn moest als 3e en die 2 voor hem waren niet foutloos..1 uitgesloten..Marijn, nou..de 1e balk een keiharde poedersuiker! Nagelbijten / Gniffelen En dan schreeuwen dat hij harder moet! En gassen dat hij deed! Haha! Maar op de laatste nog een balk Ach gut Hij had de snelste tijd! Ja dat wel, mja..2 balke..Hij was uiteindelijk 6e en 5 prijzen Lachen Wat wel raar was, want de Z had ook 5 prijzen en waren met minder man? Gestoord Maar toch súper tevreden! Pony had zo iets nog nooit gezien, en voor Marijn was het ook de 1e keer! Maar hij mocht naar de Knock out want zat bij de 1e tien! Thijs en Rick ook, maar erna in de pauze kwamen er naar Rob gerend dat hij naar het secreatriaat moest, hij mocht knock out springen!! Haha! Dus Rob komt erna kei blij na mij (je had moeten zien hoe hij reageerde toen hij het hoorde! *LOL* ) maja..ik wist het al, hij snapte er niks van! Clown In de Z hebben er mensen zich teruggetrokken aangezien het nogal hard gaat Nagelbijten / Gniffelen Nou..erna weer een plaatsje zoeken..
Thijs was door naar ronde 2! Haha! Marijn was door naar ronde 2! Haha! Haha! (weer vet gille Bloos , en bij thijs, rob en rick ook, nja..ook bij demi. aimee en leoni Tong uitsteken ) In ronde 2 moest hij tegen rick, baale..Die pony maakt grote passen en gooit er eigenlijk nooit een balk af..Marijn had helaas een balkje Ach gut En was dus niet door..Thijs en Rob wel! Toen Thijs tegen Rick, Rick net wat sneller.. Rob ook door! Haha! Wij weer vet gillen Bloos En toen Rob en Rick in de finale..En Rob won!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Marijn 5e prijs samen met alle gefinishte 2e ronders, Thijs 3e prijs samen met alle 3e rondes.. Haha! Wij vet gille Bloos iedere keer als ze binne kwamen en een kant moest gille hoorde je ons bijna iedere keer voor de andere kant gille dan we zaten Clown En de ereronde was ook súper!! Haha! Haha! Marijn had wel de meeste fans zei iedereen!! Haha! Zijn ook écht veel mensen speciaal voor Marijn opgestaan! Ja Kei lief man! Lovers Heb ook zóó veel smsjes gehad! Haha! Heb er 7euro doorheen gesmst Bloos Maar de dag was vermoeiend, maar zéker de moeite waard!! Ja Haha! Ik ben zóó trots op marijn & corinthe!! Haha! Bloos Echt geweldig gewoon!! Haha!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 19:52

SplashIsLief schreef:
MarrieLeen schreef:
Ik zat net eens te Googlen op de springruiters, blijkt dus dat ik heel de familie Beerbaum heb zien losrijden, wist ik veel hoe die eruit zien. Tong uitsteken

Halve, Markus was er niet ! Tong uitsteken Schijnheilig

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:04

Vanmorgen flinke val voor mijn neus (donderdagav ongelukje van Idalco ook al voor mijn neus), dacht even dat de ruiter afgevoerd moest worden met een gebroken sleutelbeen. Viel gelukkig uiteindelijk mee, veel valpartijen/ongelukjes dit jaar 5 stuks in 4 dagen.
Ben heeft een abonnement op 2e plekken, wel weer super gereden.
Moest ook even wennen aan van Asten zonder bril, jammer dat het niet zo lekker liep voor beiden.
Triest stuk in De Telegraaf overigens vanmorgen.

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:16

Ben vandaag geweest Lachen Was heel leuk.. alleen dat paard dat dwars door die hindernis heen ging op zijn kont :| best zielig.

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:18

Rianne, ook goed. Tong uitsteken Iig Meredith en Ludger Beerbaum. Tong uitsteken

daniella74, wat stond erin dan?

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:23

Andreas was een circusartiest en zijn paard kon een kunstje dat iedereen geweldig vindt incl jury maar eigenlijk nergens overgaat. Er werd eigenlijk gestelt dat zowel jury als publiek er geen verstand van hadden. Slvia was net de heks uit een sprookje en oud en had een gigantische neus en werd oma genoemd. er werd nog iemand belachelijk gemaakt en het stelde allemaal niet zoveel voor zonder de uitvallers. Heb het weggedaan in de papiercontainer, was nogal slechte journalistiek en helaas gebruikelijk voor DT.

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:26

Ben net terug van 40 uur werken op Indoor Brabant, ik ben gesloopt maar was echt leuk Lachen Zal wel veel van jullie gezien hebben maar geen idee wie het nou allemaal waren Haha! Maar heb veel paarden gezien, met de Kur stond ik op de tribune en ook vandaag tijdens de springwedstrijd, echt enorm spannend!
En die pony's.....tja die blijven gaaf!

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:28

Niet te geloven, typisch Telegraaf weer.

Fleury, welke opgang stond je zaterdagmiddag?

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:49

de 1e west tribune, naast de west 1 (deelnemers en pers) tribune. Dus helemaal in de hoek bij de zuidkant in de buurt.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:58

Hahaha Milou123 wat gebruik jij veel smileys zeg..
En een erg onduidelijk verhaal maar iig gefeliciteerd met degene die prijzen hebben gewonnen Vork

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 20:59

Dan zal ik je ook wel gezien hebben Fleury.. Ik heb zo ongeveer 3 dagen op die tribune gewoond Lachen
Ben inmiddels goed gaar na 2,5 dag indoor.. Knipoog

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:19

Nou ja, als je tijdens de kur op muziek daar hebt gezeten en zo iemand hebt gezien die kaartje controleerde in zo'n vreselijk dom rood pakje dan was ik dat dus Haha!
Vreselijk, schaamde me verrot in de pakje maar ja t moest Tong uitsteken

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:23

Ik vond het pakje pas echt vervelend toen ik bij de ingang van het VIP-village stond te controleren en in de drukte in al mijn onnozelheid Anky vertelde dat ze er niet door mocht zonder VIP-pasje (en zij moest de paddock in voor de uitreiking van die cheque). Totdat ik eens goed keek wie ik voor me had en waarom... Ik zag net zo rood als mijn pakje *LOL* Dan voel je je wel iets té opvallend in je rooie apepakkie Vork

Maar voor de rest heb ik me super vermaakt, volgend jaar zeker weer Ja

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:24

Vientje schreef:
Ik vond het pakje pas echt vervelend toen ik bij de ingang van het VIP-village stond te controleren en in de drukte in al mijn onnozelheid Anky vertelde dat ze er niet door mocht zonder VIP-pasje (en zij moest de paddock in voor de uitreiking van die cheque). Totdat ik eens goed keek wie ik voor me had en waarom... Ik zag net zo rood als mijn pakje *LOL* Dan voel je je wel iets té opvallend in je rooie apepakkie Vork

Maar voor de rest heb ik me super vermaakt, volgend jaar zeker weer Ja

Hahhahahahaha *LOL*

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 21:25

aah... indoorbrabant was echt super leuk vandaag..
De knock of race was super leuk om te zien vet spannend al die kleine scheurders hahaah echt vet
EN de worldcup was ook echttt veettt om te zienn!!!!
heb me echt vermaakt met kyrtjeee:D!!!!
super leuke dag nu al zin in morgen

Joy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:41

Ben gisteren (24-3) ook geweest. Tong uitstekenheb een ANKY pad Jade kunnen bemachtigingen Clown Heb ook wel foto's maar meer filmpjes... en dan vooral van de Kür op Muziek. De grand prix was saai... En we waren er pas om half 10 want mijn vriendin was haar kaartje vergeten... Dromen
Waren we bijna bij de brabant hallen (nog 3 minuten ofzo), konden we weer terug naar huis... Verdrietig

maarja... Eind goed... Al goed...
Het was een leuke dag Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:45

Ik vroeg me net trouwens af of iemand de val van Zoer op de foto heeft staan?

naomi_jamir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 21:45

zijn er verder geen foto''s gemaakt kan me niet voorstellen..!!:D showwww

Joy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:53

Ik heb Zoer niet gezien

VonDutch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:56

Nou ik wel , en die viel best hard!
Hij vergat spontaan zijn bril want hij was binnen paar seconden weer opgestapt.

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:57

0ojannekeo0 schreef:

Ramptoerist! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:59

_Rianne_ schreef:
0ojannekeo0 schreef:

Ramptoerist! Knipoog

Ik heb de val met eigen ogen gezien Knipoog Maar zou graag een foto ervan willen zien wat er nu ech gebeurde, het ging allemaal zo snel.