boemel schreef:Ik ben net terug. Had nog wel langer willen blijven, maar moet helaas naar school.
Was hardstikke leuk. Wat een hoop paardenspul bij elkaar zeg!
Heb ook lekker geshopt! Een lamswollen overtrek voor mijn zadel (€ 30,00), nieuwe zomerdressuurblouse ( € 17,50), nieuwe singel met elastiek (€ 20,00), nieuwe schoenen (€ 55,00) en een nieuwe winterjas voor € 25,00. Ik heb me wel een breuk gesjouwd, maar goed
Welke winterjas heb je gekocht? Das echt goedkoop jo!

Geplaatst: 13-03-07 08:32
               Geplaatst: 13-03-07 08:32				         

Daar had ik ook al uren gelopen dus dan zijn ze ook opgezet maar kwam ik er daar beter in als net. Ik heb met PIJN en moeite de laarzen uitgekregen. Ze zaten goed klem! Heb ze gekocht bij de Horselover stand en die jongen die mij geholpen had werkt in Utrecht dus ik hoop dat ze voor mij kunnen regelen dat ik ze kan ruilen!
 Daar had ik ook al uren gelopen dus dan zijn ze ook opgezet maar kwam ik er daar beter in als net. Ik heb met PIJN en moeite de laarzen uitgekregen. Ze zaten goed klem! Heb ze gekocht bij de Horselover stand en die jongen die mij geholpen had werkt in Utrecht dus ik hoop dat ze voor mij kunnen regelen dat ik ze kan ruilen!
 daaaar stonden echt zoveeel stands!
 daaaar stonden echt zoveeel stands! ) jij hebt zeker ook geen idee waar ik de goede kan vinden?
 ) jij hebt zeker ook geen idee waar ik de goede kan vinden?                                                         

en er stonden allemaal stallen in de hallen, kon je al die paarden aaien!
 en er stonden allemaal stallen in de hallen, kon je al die paarden aaien! .
.