Equitana 2007

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Re: Equitana 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:32

boemel schreef:
Ik ben net terug. Had nog wel langer willen blijven, maar moet helaas naar school.
Was hardstikke leuk. Wat een hoop paardenspul bij elkaar zeg!

Heb ook lekker geshopt! Een lamswollen overtrek voor mijn zadel (€ 30,00), nieuwe zomerdressuurblouse ( € 17,50), nieuwe singel met elastiek (€ 20,00), nieuwe schoenen (€ 55,00) en een nieuwe winterjas voor € 25,00. Ik heb me wel een breuk gesjouwd, maar goed Haha!

Welke winterjas heb je gekocht? Das echt goedkoop jo!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:34

GillyZidane schreef:
Nou, ik ga er morgen heen, heb er super veel zin in! lekker shoppen.
ik denk dat het maar goed is dat ik geen paard meer heb, zou ik helemaal duur uit zijn..
zijn er nog aanbiedingen van winterjassen?
en die jassen met burberry kraagjes die ik voorbij hoorde komen. hoe zien die er uit? moet het natuurlijk niet mis lopen morgen Haha!

Ze zijn bruin of blauw en dan het kraagje is van burberry. Ze koste 60 euro. Je heb ze ook van equi-theme. Die was een beetje lichtbruin en dan waren de zakjes enz afgezet met een streepje burberry. Op je rechter mouw stond er dan equi-theme in het burberry geschreven, die waren 45 euro

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:35

sjaantje schreef:
casperrr schreef:
Even een vraagje aan iedereen
Iemand voor mij op bokt wil die ene jas voor mij meenemen. met dat Burberry kraagje.
Maar nu zoek ik een goede foto en die kan ik nergens vinden...
ik kan alleen deze vinden:
Afbeelding
Maar het is die jas alleen in het donkerbruin.
Er was iemand op bokt die een foto hd gevonden via de site van Equitana, maar dat was een halster.
Alleen ik kan nu niet op Equitana komen aangezien mijn pc heeeeeeeeel traag is...
Is er iemand die op Equitana is geweest, of misschien weet over welke jas ik het heb en die er een goede foto van heeft/
Ze kostte daar €60, en ik ben helemaal vergeten wáár die standjes waren waar ze die jassen verkocht....

Had ik t net zelf over die jassen, zie ik ineens Gert Jan Bruggink bij Horse&Co met zo'n jas!!! Of heb ik t nou helemaal mis?

en ik heb nog geen goede foto kunnen vinden Verdrietig

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:38

gucci_girl schreef:
Ik ben zondag geweest en het is erg groot. De weg er naartoe vond ik niet echt duidelijk aangegeven die bordjes waren heel klein! Vond het leuk om er een keer te zijn maar ik zou er niet snel een tweede keer heen gaan. Ik had ook wel wat meer verwacht van de shows.

Heb een paar Petrie laarzen gekocht van 325 voor 199. Maar volgens mij zijn die (Perfect) altijd 199? Ik zit nu wel met een probleem: had maat 4,5 gepast en merkte thuis op dat ik maat 5 bij me had! Lekker k*t dus! Paste ze net aan en wat ik niet snap was dat ik klem zat met mijn kuiten Verward Daar had ik ook al uren gelopen dus dan zijn ze ook opgezet maar kwam ik er daar beter in als net. Ik heb met PIJN en moeite de laarzen uitgekregen. Ze zaten goed klem! Heb ze gekocht bij de Horselover stand en die jongen die mij geholpen had werkt in Utrecht dus ik hoop dat ze voor mij kunnen regelen dat ik ze kan ruilen!

Hey! echt balen jo. Ik heb die laarzen ook gezien ja. Wel raar dat je op de beurs maat 4,5 had terwijl je al zolang gelopen had en maat 5 thuis niet eens past. Echt ontiegelijk balen ja. Misschien dat iem die nog naar equitana gaat ze kan ruilen als het in utrecht niet kan? Heb je al gebeld met Horselover?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:39

casperrr schreef:
Even een vraagje aan iedereen
Iemand voor mij op bokt wil die ene jas voor mij meenemen. met dat Burberry kraagje.
Maar nu zoek ik een goede foto en die kan ik nergens vinden...
ik kan alleen deze vinden:
Afbeelding
Maar het is die jas alleen in het donkerbruin.
Er was iemand op bokt die een foto hd gevonden via de site van Equitana, maar dat was een halster.
Alleen ik kan nu niet op Equitana komen aangezien mijn pc heeeeeeeeel traag is...
Is er iemand die op Equitana is geweest, of misschien weet over welke jas ik het heb en die er een goede foto van heeft/
Ze kostte daar €60, en ik ben helemaal vergeten wáár die standjes waren waar ze die jassen verkocht....

Die stand was daar boven.. Op dezelfde verdieping als hypoplaza en Horselover

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:46

dat is dus hal 9.. dan moet je naar boven,.,, zoekse Tong uitsteken daaaar stonden echt zoveeel stands!

en ik was diegene die uren heb lopen zoeken via de site van equitana, omdat ik dat halster echt perse nog wil hebben, heb er zoveel spijt van dat ik hem niet had gekocht, maar gelukkig is er een heel lief iemand die hem woensdag mee wil nemen.
op de equitana sit ben ik naar de exposanten gaan zoeken in hal 7 en daar gekeken of ze een internet site hadden. via de site ben ik gaan kijken wat ze voor spullen hadden en verrekt mijn halster stond erop hahaha. lang bezig geweest hor, omdat de site zooo traag is maar ik heb hem gevonden.

en voor diegene die nu al uitkijkt naar de shetty shop... is zeker slecht voor je portemonneee, het is duur!!!
een simpel frans kikkerbit voor voor de wagen kostte daar 35,-, terwijl wij hier in de ruitersportzaak er 14 euro voor hebben betaald.

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:50

C_hristel schreef:
gucci_girl schreef:
Ik ben zondag geweest en het is erg groot. De weg er naartoe vond ik niet echt duidelijk aangegeven die bordjes waren heel klein! Vond het leuk om er een keer te zijn maar ik zou er niet snel een tweede keer heen gaan. Ik had ook wel wat meer verwacht van de shows.

Heb een paar Petrie laarzen gekocht van 325 voor 199. Maar volgens mij zijn die (Perfect) altijd 199? Ik zit nu wel met een probleem: had maat 4,5 gepast en merkte thuis op dat ik maat 5 bij me had! Lekker k*t dus! Paste ze net aan en wat ik niet snap was dat ik klem zat met mijn kuiten Verward Daar had ik ook al uren gelopen dus dan zijn ze ook opgezet maar kwam ik er daar beter in als net. Ik heb met PIJN en moeite de laarzen uitgekregen. Ze zaten goed klem! Heb ze gekocht bij de Horselover stand en die jongen die mij geholpen had werkt in Utrecht dus ik hoop dat ze voor mij kunnen regelen dat ik ze kan ruilen!

Hey! echt balen jo. Ik heb die laarzen ook gezien ja. Wel raar dat je op de beurs maat 4,5 had terwijl je al zolang gelopen had en maat 5 thuis niet eens past. Echt ontiegelijk balen ja. Misschien dat iem die nog naar equitana gaat ze kan ruilen als het in utrecht niet kan? Heb je al gebeld met Horselover?

Ik heb net 1 laars gepast en toen ging ik er wel in. Blijkbaar waren mijn kuiten gister extreem dik! Ik zit alleen dus met de voetmaat die groter is. Ze zijn nu nog niet open dus ik bel straks om te vragen of ik nog kan ruilen. Anders zou ik het met een maat groter moeten doen. Het is namelijk erg moeilijk om die laarzen weer te verkopen. Je moet maar net iemand vinden die jouw maten heeft.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 09:56

welke maat is maat 5?

gucci_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:21

Indy377

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:29

IngLio schreef:
Voor iedereen die denkt dat het uitverkocht is en je niet meer naar de beurs kunt:

Dit staat op de duitse ticketsite:
Wir können die Eintrittskarten für die Messe aus zeitlichen Gründen nicht mehr zum Verkauf anbieten. Bitte kaufen Sie Ihre Karten direkt vor Ort an den Kassen. Es werden ausreichend Messekarten zur Verfügung stehen.

voor de niet-duitsers onder ons:
vanwege tijdgebrek (equitana is al van start) kunnen ze de kaarten niet meer per post doen toekomen.
gelieve uw kaarten direct aan de kassa te kopen op het terrein van equitana.
er worden alleen "messekarten" verkocht...

messekarten zoeken we op...

DE: Messe
NL: beurs

beurskaarten dus...
er worden nog alleen beurskaarten verkocht... (aanname: dus geen voorstellingskaarten op de tribune, dat zal dan wel uitverkocht zijn vermoed ik)

De laatste zin betekend niet dat er alleennog maar beurskaarten worden verkocht maar dat er nog meer dan voldoende beurskaarten aanwezig zijn.

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:52

mocht de kuit 36 of 37 zijn en de hoogte...
ikweet niet hoeveel die laarzen altijd inzakken.
maar als ik nu meet vanaf de grond tot knieholte is 45 cm.

wil ik ze wel overnemen als ik over 2 maanden genoeg geld heb hahaha

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 10:54

Ukster schreef:
dat is dus hal 9.. dan moet je naar boven,.,, zoekse Tong uitsteken daaaar stonden echt zoveeel stands!

en ik was diegene die uren heb lopen zoeken via de site van equitana, omdat ik dat halster echt perse nog wil hebben, heb er zoveel spijt van dat ik hem niet had gekocht, maar gelukkig is er een heel lief iemand die hem woensdag mee wil nemen.
op de equitana sit ben ik naar de exposanten gaan zoeken in hal 7 en daar gekeken of ze een internet site hadden. via de site ben ik gaan kijken wat ze voor spullen hadden en verrekt mijn halster stond erop hahaha. lang bezig geweest hor, omdat de site zooo traag is maar ik heb hem gevonden.

en voor diegene die nu al uitkijkt naar de shetty shop... is zeker slecht voor je portemonneee, het is duur!!!
een simpel frans kikkerbit voor voor de wagen kostte daar 35,-, terwijl wij hier in de ruitersportzaak er 14 euro voor hebben betaald.

owwww diegene die voor jouw je halster gaat meenemen neemt voor mij ook die jas mee Haha! (als ik nou is een keer het goede plaatje kan vinden Boos! ) jij hebt zeker ook geen idee waar ik de goede kan vinden?

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:04

Indy377 schreef:
IngLio schreef:
Voor iedereen die denkt dat het uitverkocht is en je niet meer naar de beurs kunt:

Dit staat op de duitse ticketsite:
Wir können die Eintrittskarten für die Messe aus zeitlichen Gründen nicht mehr zum Verkauf anbieten. Bitte kaufen Sie Ihre Karten direkt vor Ort an den Kassen. Es werden ausreichend Messekarten zur Verfügung stehen.

voor de niet-duitsers onder ons:
vanwege tijdgebrek (equitana is al van start) kunnen ze de kaarten niet meer per post doen toekomen.
gelieve uw kaarten direct aan de kassa te kopen op het terrein van equitana.
er worden alleen "messekarten" verkocht...

messekarten zoeken we op...

DE: Messe
NL: beurs

beurskaarten dus...
er worden nog alleen beurskaarten verkocht... (aanname: dus geen voorstellingskaarten op de tribune, dat zal dan wel uitverkocht zijn vermoed ik)

De laatste zin betekend niet dat er alleennog maar beurskaarten worden verkocht maar dat er nog meer dan voldoende beurskaarten aanwezig zijn.

Nou das mooi, dan kunnen we gewoon nog gaan Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:10

pfoeh eindelijk een goede foto gevonden, hetzelfde merk maar niet in de goede kleur, zojuist verzonden + alle info naar de persoon die hem voor mij gaat halen (lees: de aller aller alleeeeeeeraardigste persoon Haha! )

Leetjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:11

beurs is toch t/m zondag he? Staan dan alle stand er nog? Of is de helft dan al weg?

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:30

zo ik was gister op Equitana.
We moesten ver rijden met de bus dus was lekker ziek Ziek
Dus ook lekker ziek over Equitana rond gehubst, poedersuiker sooi!!

Maar ik heb natuurlijk ook het 1 en ander gekocht, een vliegendeken, bontonderlegger, wit dekje en witte bandages Vingers aflikken
Allemaal voor Falkor Haha!

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:32

fUrytjj_04 schreef:
zo ik was gister op Equitana.
We moesten ver rijden met de bus dus was lekker ziek Ziek
Dus ook lekker ziek over Equitana rond gehubst, poedersuiker sooi!!

Maar ik heb natuurlijk ook het 1 en ander gekocht, een vliegendeken, bontonderlegger, wit dekje en witte bandages Vingers aflikken
Allemaal voor Falkor Haha!

owjej toch niet overgegeven he? Ach gut

fUrytjj_04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:34

ja, dat ook nog Huilen

gelukkig wel in de wc Bloos
ik denk dat ik de griep heb Clown

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:44

jemig zeg dat is echt zonde van je dagje! Ach gut is het al weer een beetje over?

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:45

Is er hier iemand die al geweest is en die weet waar Anky dekjes verkocht worden? (en ehhh quanta kosta??)

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:46

ja bij Hyporama verkopen ze die. Ze hebben daar de volgende actie:
1 dekje: €49,95
2 dekjes: €90,-
3 dekjes: €125
(zo rond die prijzen was het geloof ik!)
Ik heb ze alleen maar bij Hyporama gezien, verder nergens eigenlijk...

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:48

casperrr schreef:
trek goede wandelschoenen aan! het is allemaal vrij goedkoop,, we hebben de hele tijd mee gedaan aan prijsvragen, kon je allemaal auto's winnen van Porsche! Haha!
En je kon op een nep stier zitten en dan ging ie rondjes draaien *LOL* en er stonden allemaal stallen in de hallen, kon je al die paarden aaien!
Er is ook een standje van Hyporama (een flinke) en een van Horselove en nog een aantal kleine!
Maar ze spreken dus echt absoluut niet veel Nl of engels daar, viel me echt op! heb best veel duits moeten praten!

Ik vond het goedkoop wel heel erg meevallen. En aan die prijsvragen heb je niks als je niet in Duitsland woont Knipoog.

Indy377

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:49

Wat ik me eigenlijk de hele tijd al af vraag: hebben hyporama en horselover nou dezelfde stand of niet? Bloos

Heb zaterdag naar de hyporama stand lopen zoeken en alleen die hele grote van horselover gezien. Daar verkochten ze dus ook ankypads (voor de normale prijs)

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:50

Dan is het idd dezelfde stand.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:52

Girlgamer schreef:
casperrr schreef:
trek goede wandelschoenen aan! het is allemaal vrij goedkoop,, we hebben de hele tijd mee gedaan aan prijsvragen, kon je allemaal auto's winnen van Porsche! Haha!
En je kon op een nep stier zitten en dan ging ie rondjes draaien *LOL* en er stonden allemaal stallen in de hallen, kon je al die paarden aaien!
Er is ook een standje van Hyporama (een flinke) en een van Horselove en nog een aantal kleine!
Maar ze spreken dus echt absoluut niet veel Nl of engels daar, viel me echt op! heb best veel duits moeten praten!

Ik vond het goedkoop wel heel erg meevallen. En aan die prijsvragen heb je niks als je niet in Duitsland woont Knipoog.

Verward weet je wel niet hoe goedkoop het daar allemaal niet was! Ik vond het echt goedkoop daar! Knipoog