Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
zaterdag start ik met mijn 4 jarige ferro in Veghel! Gaan voor de ervaring en met het idee dat we als hekkensluiter eindigen; Kan het alleen maar mee vallen
sannenn schreef:het komt nu toch wel heel dicht bij ermelo haha heb er zin in!!! mijn paardje zou weer een hoop bij leren en ik ook
Zeabiscuit schreef:Succes voor iedereen die nog moet!
! Welk startnummer heb je en hoe laat moet je rijden?
!
Ach we zien wel, wilde altijd al een keer mee doen en nu hebben we die kans en het is nog leuk voor de ervaring ook... (Hoop niet dat ik laatste wordt
maar gaan er wel van uit. Kan het alleen maar mee vallen
)
VValar schreef:Mies moet foto's maken dus kan ze geen spandoek in de lucht houden
Whisperke schreef:Ilona wat ik dan jammer vind.. is dat het vol zit... wie weet staan er mensen op de reserve lijst, en jij zou op het laatste moment afzeggen... hun misschien ook niet kunnen gaan aangezien ze geen vervoer meer kunnen regelen.. Als het nu niet gaat dan gaat het over 2 dagen ook niet... Terwijl die andere mensen zitten te hopen op een afvaller
Ik zit met dit probleem ook ik wil graag naar sevenum, ik ben al 2 weken aan het hopen op een telefoontje dat er een plaatsje vrij is gekomen... en ik durf bijna te wedden dat er uitvallers zijn die zaterdag!!! zo is het altijd... Ook die mensen wat onder voorbehoud staan... ja als ze nu nog niet weten of ze zaterdag wel gaan.. dan vraag ik me af of ze dan beter niet kunnen gaan... en iemand die dat wel zeker weet wel te laten gaan!!!
liliputter schreef:Startnummer 600Ach we zien wel, wilde altijd al een keer mee doen en nu hebben we die kans en het is nog leuk voor de ervaring ook... (Hoop niet dat ik laatste wordt
maar gaan er wel van uit. Kan het alleen maar mee vallen
)
... (Hoezo
)