Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Edel_wijs schreef:Kan iemand me misschien uitleggen wat precies de toegevoegde waarde is van de themadagen? Ik ben nog steeds bezig met een "planning" voor de 2 dagen dat we gaan (Horsemanship-dag en pony-dag), maar kan niet echt verschillen ontdekken...
Jaime_ schreef:Edel_wijs schreef:Kan iemand me misschien uitleggen wat precies de toegevoegde waarde is van de themadagen? Ik ben nog steeds bezig met een "planning" voor de 2 dagen dat we gaan (Horsemanship-dag en pony-dag), maar kan niet echt verschillen ontdekken...
Weinig, alleen de demo's en shows zijn wat meer ingericht op het thema van die dag. Maar kraampjes enzv zijn gewoon iedere dag hetzelfde.
Nann__ schreef:Wij gaan ook met een groepje meiden de eerste zaterdag! We hebben een hotel in de buurt geboekt dus dat is wel fijn. Ben er nog nooit geweest maar heb er erg veel zin in! Heb geen wishlist dus hoop dat ik niet met veel spullen terugkom..
Jaime_ schreef:Ik heb vanaf vorige Equitana iedere dag een € in m'n spaarpotje gedaan.. gisteren bij de bank gewisseld voor briefgeld. Wat n heerlijk gevoel