Wie nog meer debuut in de B in 2013 met hun jonkie ???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Malou9

Re: Wie nog meer debuut in de B in 2013 met hun jonkie ???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:11

Ik rijd ook alleen zelf op Kyara. Zelf mee begonnen met inrijden en nog nooit iemand anders op gegaan. Alleen door de dochter van de eigenaar (11 jaar), wordt ze wel eens uitgestapt :)

Succes moonforever!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 10:49

Succes

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:02

Dankjewel,, vanaaf zal de uitslag er op zetten,

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:14

Succes!

madelein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:20

Zo. Alles is mooi gepoetst, tas met kleding staat klaar, broodjes gemaakt. Nu eerst even rustig ontbijten en dan richting stal, paardje vlechten en benen en staart wassen. Om 16.00 rijden wij onze eerste proef!

RivaldoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 11:20

Wat gaan jullie hard!!
Ik zie weer hele leuke resulaten langskomen! goed zeg!
en moonforever veel succes vandaag!
een stel leuke foto's van de jonkies, knapperds
En wat heerlijk dat je op het strand geweest bent madelein
Ik rijd mn jonkie zo 2/3 keer in de week.

Gisteren Escapade weer opgepakt sinds 2 weken (2 wkn geleden trap tegen m'n hoofd gehad dus zat thuis met hersenschudding en dikke kaak 8)7 ) En hij deed het ontzettend goed. Alsof hij in die 2 weken zichzelf heeft zitten trainen. Hij is af en toe nog wat tegen de hand maar er zitten ook zulke fijne stukken tussen dat hij op de pinken te rijden is!

Afbeelding

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:49

succes voor degene die vandaag op wedstrijd moeten!

RivaldoX ziet er al netjes uit, mooi gecontroleerd tempo al in galop zeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:51

Ziet er goed uit!

Had gister helaas 174.. Jury vond dat ze niet zo ruim bewoon als een kwpn.. Nee het is ook een haflinger... MAargoed ze was braaf en ik heb fijn gereden dus volgende keer beter :)

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:20

Succes voor degenen vandaag op wedstrijd!
Wat balen van je punten Yvank_ maar je hebt zelf lekker gereden en daar gaat het toch ook wel om :)

Malou9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:48

Argh kom net terug van een buitenrit met mn paard. Helaas hield een vrouw haar hondjes niet aan de lijn. Kyara bleef gelukkig braaf bij me ookal blafte de hondjes veel en gingen om haar heen staan. Toen beet een van de hondjes in haar staart en wilde ze vluchten. Doordat de ondergrond nog nat was lagen zowel paard als ik op de grond want ze gleed uit.

Bah wat ben ik kwaad zeg!! Hou je honden bij je als ze niet luisteren

NoekAa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 14:06

zo mijn debuut was niet zo'n succes. Paard was afgelopen week al amper te hanteren thuis, maar had besloten het er toch maar op te wagen.. Maar helaas, ze was niet onder de indruk van een andere omgeving en ging gewoon verder met d'r geklier. dus helaas, volgende keer beter.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:06

Wacht op me punten buiten liep die facking goed!!
Kom binnen aan sla die vast moest ik echt aan de teugel trekken om weer terug op de volte te rijden !!
Veder ging echt top !! 169 en ??? Dat horen julie vanavond !!

Kodaloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:08

Ja ik ga ook starten met mijn groentje van 4 (28-04 5 jaar) Nog geen 1,5 jaar onder zadel... Nu benieuwd hoe mijn debuut gaat :/

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:10

Ik wil wel gaan starten aankomend jaar maar mag geen B meer dus ik moet nog even kijken wanneer het debuut wordt. Ik moet L2 starten dus misschien van de zomer ofzo. Ligt er een beetje aan. Moet sowieso wachten tot na 1 april. Wat een hoop 3 jarigen hebben we in dit topic, leuk om te zien!!

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:18

Wat een bloedmooie driejarige heb je!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:33

Laurie schreef:

Wie? Ik? :o

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:35

Yvank, jammer dat je net geen puntje had, maar dat komt de volgende keer zeker! Fijn dat je er zelf een goed gevoel bij had. :)

Malou, Jeetje wat vervelend zeg! Heb jij zelf niets? En paard ook niet? Altijd zo vervelend als honden niet aangelijnd zijn!

Noukaa, Jammer dat ze erg vervelend was. Gewoon lekker door trainen, komt het de volgende keer vast en zeker goed! Ze zijn ook nog zo jong..

Suzanne, wat een onwijs gaaf paard heb jij zeg! Dat is er eentje voor de toekomst!

En ik kan het niet laten om mijn knapperd nog even te showen. Ben zo trots op hem! Moest vandaag wat foto's maken voor de rijvereniging, want we komen in de nieuwsbrief omdat we kampioen geworden zijn. :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:39

Dank je wel! :)
Ik vind haar zelf ook erg mooi.

Malou9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:46

@ Aukelizzy: Wow wat een foto's, ziet er mooi uit zo in een mager zonnetje :) Gelukkig hadden paard en ik niks, alleen paard was eventjes in shock.

Suzanne mooie Wynton, heb vaker bij dat topic van afstammelingen van Wynton gekeken! Weet wel van vriendinnen dat er veel bloed in zit

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 16:49

Suzanne F. schreef:
Laurie schreef:

Wie? Ik? :o

:j

Leuke foto's Aukelizzy!

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:03

Lees een aantal van wie de punten wat tegenvielen, jammer. Op naar de volgende keer!

Leuke foto's hoor! :j

Ik heb vanochtend ook heerlijk buiten gereden. Paard was zo braaf. Had de hele week niet gereden omdat ik geen zadel had.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:29

Yvank_ schreef:
Ziet er goed uit!

Had gister helaas 174.. Jury vond dat ze niet zo ruim bewoon als een kwpn.. Nee het is ook een haflinger... MAargoed ze was braaf en ik heb fijn gereden dus volgende keer beter :)

Wat jammer zeg!

Sharona95

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 17:30

Jeetje mina wat gaan jullie hard dames, even een bijleespost hoor

Yelly schreef:
Laten jullie wel eens anderen op jullie jonge paarden rijden?

Gister heeft een stalgenootje eens op Esta gereden, maar ze was echt heel vervelend. Volgens mij snapte ze er helemaal niets van :(:) Ze wilde niet in draf (ze was tegen het been) en toen mijn stalgenootje haar na wat moeite eindelijk in draf had was het één brok spanning en de nageeflijkheid was wel heel ver te zoeken, ze leek ook wat beledigd. Toen ik zelf weer opstapte, was er niets aan de hand en liep ze weer braaf en nageeflijk haar rondjes.

Binnenkort gaat de instructrice van een stalgenootje haar misschien een aantal keer rijden. Dat meisje heeft zelf ZZ-licht (Young Riders) gestart. Ben wel benieuwd wat ze onder een andere ruiter doet en ik vind het ook wel eens leuk als iemand anders haar eens aanvoelt. Mijn eigen instructeur is helaas veel te lang om op te stappen.

Ik heb tot nu toe 2 meiden op mijn paardje gelaten, eentje die echt zo vriendelijk rijdt dat ik zeker weet dat dat goed gaat. En een ander vriendinnetje die ik wilde laten voelen hoe los hij is en dat hij echt niet zo makkelijk is als die lijkt haha! Super om te zien, hij probeert ze uit maar is toch erg braaf! Wel leuk om te zien dat Esta bij jou dan toch weer fijn loopt!!

komiekbinkie schreef:
Ook Echt Wel en Tessa hebben vandaag hun KNHS debuut gemaakt in de B(HC). Eerste proefje wat spanning door prijsuitreiking en vertrekkende mensen achter het raam. Mooie oefening, toch nog 177. Tweede proefje veel meer rust en 188. Wij zijn trots op onze baby (juni wordt hij pas 4). Tessa rijdt hem 3 soms 4 keer in de week, verder longeren en veel wandelen. Over een maand gaan we weer een keer op pad.

http://i49.tinypic.com/6fowi0.jpg

http://i45.tinypic.com/wml65f.jpg

Wat super zeg! harstikke goed gedaan, leuk paard heb je! Best groot of niet?

ulaantje schreef:
Vandaag nog op wedstrijd geweest met mn 5 jarige en 1 andere was heel goed gegaan, met die vanmezelf foutloos 67 stijl en de andere 1 balk en 70,5 stijl over en in de barage met die 71,5 en 7e geworden :D

Super joh, gefeliciteerd!!

moonforever schreef:
morgen onze eerste b wedsrijde.....1:D spannend liep vandaag fijn ..:D

spannend! ik benieuwd hoe het is gegaan, succes wensen heeft nu geen zin meer!

madelein schreef:
Zo. Alles is mooi gepoetst, tas met kleding staat klaar, broodjes gemaakt. Nu eerst even rustig ontbijten en dan richting stal, paardje vlechten en benen en staart wassen. Om 16.00 rijden wij onze eerste proef!

Ook jij laat weten hoe het is gegaan hè?

Ziet er netjes uit RivaldoX, fijn dat je gewoon kon opstappen en wegrijden na twee weken! Hoe gaat het met jou verder? Weer helemaal goed?

Jammer Yvank, ach.. zo zie je maar weer dat het een echte jurysport is, ik vind het onzin!

Malou9 schreef:
Argh kom net terug van een buitenrit met mn paard. Helaas hield een vrouw haar hondjes niet aan de lijn. Kyara bleef gelukkig braaf bij me ookal blafte de hondjes veel en gingen om haar heen staan. Toen beet een van de hondjes in haar staart en wilde ze vluchten. Doordat de ondergrond nog nat was lagen zowel paard als ik op de grond want ze gleed uit.

Bah wat ben ik kwaad zeg!! Hou je honden bij je als ze niet luisteren

Jeeetje, dat is even schrikken zeg!! Ik ben ook een keer onderuit gegaan omdat mijn paard schrok, hebben jullie er nog iets aan over gehouden? :(:)

Mooie plaatjes Aukelizzy!

Fijn Martine dat je paardje zo braaf was na zo'n week, ondanks de kou ook!

Zo, ik ben weer bij haha *\o/*

Voor mijn paardje ben ik momenteel aan het kijken bij een andere stal, binnenbak, buitenbak, grote stallen, weides, stapmolen, hele dag door hooi, 7 dagen per week komen ze in de wei (alleen of samen) en iedere week privéles.. Maar ik twijfel enorm of ik het zou doen! Het is er prachtig, echt een paradijs, maar het is een hoop geld..

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 18:48

Mensen met punten van harte.
Nieuwkomers van harte welkom oa Suzanne :) dag suus.... Start binnenkort vlak bij jou.

Ik schijn volgende week wedstrijd te hebben.... Nooit bevestiging gehad en mag ook nog eens om 9.07 en de laatste start ergens over 12 dua afmelden geen zin in is ruim 35 km rijden.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 19:23

tita schreef:
Mensen met punten van harte.
Nieuwkomers van harte welkom oa Suzanne :) dag suus.... Start binnenkort vlak bij jou.

Ik schijn volgende week wedstrijd te hebben.... Nooit bevestiging gehad en mag ook nog eens om 9.07 en de laatste start ergens over 12 dua afmelden geen zin in is ruim 35 km rijden.

Oh echt? Waar moet je? Met wat in welke klasse?