Succes moonforever!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) En hij deed het ontzettend goed. Alsof hij in die 2 weken zichzelf heeft zitten trainen. Hij is af en toe nog wat tegen de hand maar er zitten ook zulke fijne stukken tussen dat hij op de pinken te rijden is! 

Gelukkig hadden paard en ik niks, alleen paard was eventjes in shock.
Yelly schreef:Laten jullie wel eens anderen op jullie jonge paarden rijden?
Gister heeft een stalgenootje eens op Esta gereden, maar ze was echt heel vervelend. Volgens mij snapte ze er helemaal niets vanZe wilde niet in draf (ze was tegen het been) en toen mijn stalgenootje haar na wat moeite eindelijk in draf had was het één brok spanning en de nageeflijkheid was wel heel ver te zoeken, ze leek ook wat beledigd. Toen ik zelf weer opstapte, was er niets aan de hand en liep ze weer braaf en nageeflijk haar rondjes.
Binnenkort gaat de instructrice van een stalgenootje haar misschien een aantal keer rijden. Dat meisje heeft zelf ZZ-licht (Young Riders) gestart. Ben wel benieuwd wat ze onder een andere ruiter doet en ik vind het ook wel eens leuk als iemand anders haar eens aanvoelt. Mijn eigen instructeur is helaas veel te lang om op te stappen.
komiekbinkie schreef:Ook Echt Wel en Tessa hebben vandaag hun KNHS debuut gemaakt in de B(HC). Eerste proefje wat spanning door prijsuitreiking en vertrekkende mensen achter het raam. Mooie oefening, toch nog 177. Tweede proefje veel meer rust en 188. Wij zijn trots op onze baby (juni wordt hij pas 4). Tessa rijdt hem 3 soms 4 keer in de week, verder longeren en veel wandelen. Over een maand gaan we weer een keer op pad.
http://i49.tinypic.com/6fowi0.jpg
http://i45.tinypic.com/wml65f.jpg
ulaantje schreef:Vandaag nog op wedstrijd geweest met mn 5 jarige en 1 andere was heel goed gegaan, met die vanmezelf foutloos 67 stijl en de andere 1 balk en 70,5 stijl over en in de barage met die 71,5 en 7e geworden
moonforever schreef:morgen onze eerste b wedsrijde.....1:D spannend liep vandaag fijn ..
madelein schreef:Zo. Alles is mooi gepoetst, tas met kleding staat klaar, broodjes gemaakt. Nu eerst even rustig ontbijten en dan richting stal, paardje vlechten en benen en staart wassen. Om 16.00 rijden wij onze eerste proef!
Malou9 schreef:Argh kom net terug van een buitenrit met mn paard. Helaas hield een vrouw haar hondjes niet aan de lijn. Kyara bleef gelukkig braaf bij me ookal blafte de hondjes veel en gingen om haar heen staan. Toen beet een van de hondjes in haar staart en wilde ze vluchten. Doordat de ondergrond nog nat was lagen zowel paard als ik op de grond want ze gleed uit.
Bah wat ben ik kwaad zeg!! Hou je honden bij je als ze niet luisteren
dag suus.... Start binnenkort vlak bij jou.tita schreef:Mensen met punten van harte.
Nieuwkomers van harte welkom oa Suzannedag suus.... Start binnenkort vlak bij jou.
Ik schijn volgende week wedstrijd te hebben.... Nooit bevestiging gehad en mag ook nog eens om 9.07 en de laatste start ergens over 12 dua afmelden geen zin in is ruim 35 km rijden.