Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
?
HafNap schreef:Sita_ schreef:Leuk leuk! Ik had de foto's van Judith gezien, met haar (en 15 anderen) gaan we elk jaar een weekend naar de Veluwe
He that's me!. Ik wil ook heel graag weer.... maar mijn schoonouders zijn 40 jaar getrouwd en willen met ons naar Barcelona in juni..... Hoop dus echt dat de data snel bekend zijn, want dan kan ik zeggen. Oh, maar dan kan ik helemaal niet
, heb dan al wat anders (KNHS instructieweek dus
).
Leuk je hier ook te treffen! 

(sowieso ligt het er ook aan wanneer de tm 20 valt zie ik, vorig jaar had ik toen nog vakantie
paardjes123 schreef:Ik vind de prijzen wel wisselen, dressuur, eventing en allround. Waar zal dat hem inzitten. Eventing snap ik nog dat het terrein een hoop werk is. Voor mij word het ook lastig want zit ook nog gewoon op school, maar val onder volwassenen
paardjes123 schreef:Dat vind ik persoonlijk wel jammer, bij het springen en dressuur van het allround kamp is het ook leuk om bekende instructeurs te hebben. Je gaat er naar toe om te leren en natuurlijk ook een leuke week. Maar goed het is niet anders