edit: Ja die zijn er en naar mijn idee geen verassingen.
Marcia gefeliciteerd!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

super gaaf!
er zijn er al 5 afgegaan ofzo
BrittOllie schreef:ik reed gisteren twee fijne proeven. Het viel me alleen op dat tijdens de tweede proef de jury constant naar se ring naast mij keek (ze boog er ook heel overdreven naar) en met haar schrijfster daarover aan het praten was.
Ik zag jullie bij de waterbak hahah

en natuurlijk helemaal happy!
. Geweldig om de ARD voor het 2e jaar op rij te winnen, vorig jaar de L1 nu de M1! De prijsuitreiking vond ze wel wat eng, maar super leuk om te rijden
!

En toen natuurlijk lekker blijven plakken door de gezelligheid! Tegen het eind van de middag moest ik wel echt naar huis, moest zelf ook nog 3 paarden rijden. 
) Wat dat betreft baalde ik wel even dat ik niet Almelo gestart ben, tenminste goede ringen. 

_Marinke_ schreef:Daarna zaterdagochtend eerst geschreven bij Bertie, was echt super leuk!! Bertie nogmaals enorm bedankt!!
wilma12 schreef:Gelukkig maar het zag er zoo eng uit!!
Lollieloes staat met een foto op hippisch Twente, kopje onder!

Tegenover 8 vorig jaar en finale in de M2

wedgie schreef:Hoorde net dat de kogel is ontwricht en geen breuk is. Het schijnt "iets" mee te valken. Paard heet odin. En amazone "wencke vriezen" als ik het goed hoorde.