Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
komiekbinkie schreef:Wij komen van vlakbij schiphol dus weet niet of wij bij zuid of midden worden getrokken? Jij weet al meer dan wij, juni wist ik niet, wij gaan in augustus op vakantie dus zien we dan wel weer. Maar mochten we zover komen dan wordt kiezen moeilijk, we gaan voor het eerst naar USA. Maar dat is van latere zorg. En mies-apollo, jammer maar gelukkig vond je het wel leuk.
Espoir_ schreef:Kajanus, ze vragen bewust de leeftijd en de afstamming niet om op die manier heel blanco naar de paarden te kijken. ( Is mij verteld nadat ik door was.. En terecht, ze waren verbaasd dat ik een Rhodium reed die fijn te rijden was. Als ze dit van tevoren wisten, hadden ze er met een andere blik naar gekeken; aldus hun woorden.)
Verder valt het mij op dat de mensen die hier negatief praten, de mensen zijn die niet door zijn ( verrassend..). Tevens vind ik de vooroordelen die worden getrokken met betrekking tot "dure paarden, dure spullen", weet ik veel wat, kant noch wal slaan. Talent is niet te koop! Je kan rijden, of je kan het niet; simpel! Of je nou een paard onder je kont heb waarbij alle knoppen erop zijn gezet, of een paard heb die je zelf heb opgeleid en waar je mee scoort, als het talent/het gevoel ontbreekt ( simpel gezegd, je bakt er niet veel van ), val je toch door de mand!
( Affijn, dit is een andere discussie maar dit moest ik even kwijt, het is ten slotte mijn mening!)
Gefeliciteerd komiekbinkie, dat je dochter door is!