Ze is ook denk ik niet zonder reden gestopt met bokt.
Bikkelshet
Geplaatst: 08-07-12 13:24
RESPECT!!!
KimD
Geplaatst: 08-07-12 13:39
Hij is echt ontzettend veranderd, je zou bijna denken dat je hem gewoon hebt ingeruild voor een ander exemplaar. Mooi hoor, dat je zo je best doet voor hem!
Edit: Lees net dat ze gestopt is met bokt en Haiko te koop staat, jammer.
In het begin geeft TS al aan dat ze niet zeker weet of het lukt om alle paarden dus inclusief Haiko aan te houden, kennelijk lukt dat niet, jammer maar feit is wel dat Haiko enorm opgeknapt is en ik hoop van ganser harte voor het paard dat hij nu een goed baasje krijgt die deze stijgende lijn voortzet.
tja dit is typisch bokt,een oordeel geven over iemand die ze niet kennen. het is toch geweldig hoe dit paard er weer uitziet? en ik denk dat ze het paard niet aan iemand verkoopt,waar zij geen goed gevoel bij heeft. ik ken haar verder ook niet,maar ik ken wel de stalling waar het paard heeft gestaan.zodoende kende ik het paard ook.
je hoeft iemand toch niet te kennen als je verschillende topics heb gevolgt? Waarbij het iedere keer bijna hetzelfde scenario plaatsvindt? Ik oordeel helemaal niet,trek alleen mijn conclusies. Waarbij ik natuurlijk denk aan Ans,die gewoon veel pech heeft in haar leven.Zij had het allemaal ook graag anders gezien. Maar het is toch niet mijn schuld dat zij topics opent en ik ze vervolgens lees?