pff was vanmorge al te vroeg me bed uit (half 6) kon gewoon niet meer slapen morgen 6 uur me bedje uit half 7 de deur uit en dan 7 uur a half 8 vertrekken richting he ik heb er zin in
ik moet vannochtend gewoon naar school xDIk dacht dat het koud zo worden -.-' dus heb allemaal vesten en truien bij xD
Worden er nog updates en foto's door jullie getwitseld? Dan moet ik even een paar mensen erbij gaan volgen...
VisibreTeam schreef:is er internet op HE? Zit er geen 3G en Twitsel op je mobiel? Denk dat je anders alleen terecht kunt bij de Bokt Lounge en wie weet hebben ze ook wel wi-fi op HE.
VisibreTeam schreef:dan ga ik lekker bokken in de boktlounge xD voelt zichzelf verslaafd als ze even gaat bokken in de bokt lounge
boktlounge is voor bokt toch? ik vind mezelf niet verslaafd als ik dat ga doen ff een post maken voor de meelezers die er niet bij zijn toch? xD
Wie weet of je ook kan pinnen bij een automaat of iets dergelijks op het terrein? Ik weet het niet meer
Veel plezier allemaal vandaag!! Weersverwachting Deurne:Vrijdag - BewolktMax. temp: 20 gradenMin. temp: 14 gradenWindkracht: 20 km/hRegenkans: 34%Regenkans in mm: 0Zaterdag - Zon/bewolktMax. temp: 27 gradenMin. temp: 17 gradenWindkracht: 24 km/hRegenkans: 25%Regenkans in mm: 0Zondag - Bewolkt/regen/zonMax. temp: 23 gradenMin. temp: 16 gradenWindkracht: 29 km/hRegenkans: 50%Regenkans in mm: 1.3We hebben het toch wel aardig getroffen met het weer, toch?