9 of 10 uur. Ik ben er in ieder geval (als ik ga), een half uur vroeger. Wil de mensen voor zijn en in een keer spullen pakken en naar de kassa. De rijen bij de kassa zijn namelijk een (hypo)DRAMA!
Ik ben er ooit een kwartier na opening geweest. Er in gaan ging eigenlijk vrij makkelijk, maar toen ben ik rustig laarzen gaan passen. Na een uur richting de kassa.... Nou daar heb ik echt lang (gerust een uur) in de rij gestaan. Als het kan, kan je het beste of op een stil tijdstip gaan of echt vroeg en dan snel voordat iedereen naar de kassa gaat zelf naar de kassa gaan. Misschien hebben ze het nu verbeterd, maar ik vond het toen bijna eng, je kon er haast niet meer uit als je in die rij stond.
Sharkj
Geplaatst: 21-09-11 15:07
Vond de rijen wel mee vallen hoor ben nu 3x geweest en nooit langer dan 5 minuten in de rij hoeven staan , ongeacht de tijd
Vorige keer was ik er de eerste dag en toen kwamen er 2 dagen later toch nog ES pads in de aanbieding.... Toen baalde ik wel
Stiekem zit ik ook weer te wachten op de folder..
Capriootje
Geplaatst: 21-09-11 15:17
Ik ga elk jaar en vind de rijen wel meevallen eigenlijk.. Meestal rond de 10minuten wachten , maar nooit een uur hoor Ik ga dit keer ook op de 1ste dag, zijn er dan nog meer spullen als op een latere dag in de week?
Dit jaar kan ik pas op zaterdag als ik 's ochtends wil.. En dan is er vast al een hoop op! Zijn er weleens mensen 's avonds geweest? Hoorde dat het dan altijd wel rustig was, maar ligt er dan ook nog wat?
Shirly_Bob
Geplaatst: 21-09-11 17:45
@ annepanne : Ik ben nog nooit in de avond geweest, maar ik denk niet dat er dan nog veel zal liggen..
Ik ga de eerste beste dag meteen naar tentenkamp als mijn moeder het daar ook mee eens is
Die is volgensmij nog niet uit (of ik heb er ook overheen gekeken )
Iranco
Geplaatst: 21-09-11 18:23
shetties schreef:
Die is volgensmij nog niet uit (of ik heb er ook overheen gekeken )
Oh haha! Dan wacht ik af
0011223344
Geplaatst: 21-09-11 18:36
Ik was er vorig jaar, geen idee welke dag, rond etenstijd.. Toen was het echt niet druk. Er was toen alleen ook niet veel personeel, daar baalde een man die daar liep wel flink van hoor, haha. Toen had hij mooi een scapa uitrijdeken voor me afgeprijsd, daar was ik al zo lang naar opzoek
Ik wil dit jaar ook weer!! Heerlijk winkelen.. Ben benieuwd naar de folder! Vorig jaar was er toch iemand die wist wat er allemaal in de aanbieding kwam?