eenieder vraagt zich af wie er komt het is raar dat de organisatie meld dat er een storm is op inschrijvers terwijl de verenigingen ondertussen mensen moeten bellen om te vragen of ze asjeblieft willen meedoen. valt het toch wel mee met de inschrijvers dan
smax
Geplaatst: 27-08-11 17:50
Je kan ook gewoon afwachten tot de startlijsten komen , en gewoon een beetje vertrouwen in de organisatie hebben!
Paintless
Geplaatst: 27-08-11 18:18
smax schreef:
Je kan ook gewoon afwachten tot de startlijsten komen , en gewoon een beetje vertrouwen in de organisatie hebben!
CounTree
Geplaatst: 28-08-11 11:45
Inderdaad de organisatie doet echt keihard hun best. Petje af, want ga er maar aan staan
Als westernruiter probeer ik een positief steentje bij te dragen aan dit evenement en dus ook aan de sport. Dat begint met een positieve kijk op zaken, maar ook het ophangen van een poster en/of flyer helpt daarbij. Of bijvoorbeeld het inlichten van een regio krant, wat makkelijk gedaan is als je als ruiter uit die plaats mee doet aan dit evenement. Immers een krant heeft altijd een behoorlijke oplage en als ze er aandacht aan besteden is dat toch reclame.
Het persoonlijk uitnodigen van ruiters, vind ik een mooi initiatief. Dat wordt bij meerdere grote (nieuwe) wedstrijden gedaan. Hieruit blijkt des te meer dat de organisatie keihard bezig is het tot een succes te brengen.
Eerlijk gezegd ben ik ook reuze nieuwsgierig naar de startlijsten. Hoe lang zullen ze wel niet zijn en wie doen er allemaal mee? Super spannend!!
Tja je moet natuurlijk ook nog goed genoeg zijn voor zulke klasses, anders is het zonde van je (inschrijf) geld Dus blijkbaar zijn er niet genoeg goede?
even een vraagje: raden jullie aan om als bezoeker te reserveren? ouders willen eigenlijk niet reserveren voor het geval dat er wat tussen komt, maar ook beetje l*llig als we daar komen en het uitverkocht is... tis toch nog best een aardig stuk rijden voor ons namelijk
dat ligt helemaal aan waar jou interesse ligt. vind je de reining leuk, kom je op zaterdag. vind je de Quarters het einde, kom je op maandag (NQHA dag) snappie?
Anoniem
Geplaatst: 28-08-11 19:47
ik denk zaterdag aangezien dan het NK reining is... en dat is zelfs voor niet-paardenmensen leuk 's ochtends halter is wel beetje saai voor ze denk, maar dan gaan we gewoon leuk die kraampjes af
Tja, je weet het maar nooit natuurlijk. Het is hier in het westen behoorlijk druk bevolkt.....En inmiddels hoor ik niet anders om me heen, dan dat mensen willen gaan kijken. Iedereen is nieuwsgierig. Zelfs mijn moeder wil nu opeens komen kijken
Duidelijke vraag. De aantal starts die hier staan zijn ruiters die exclusief NSBA starten en zich dus al hebben in geschreven. De verwachting is zeer zeker dat op de show nog genoeg inschrijvingen erbij komen. Maar de vraag die is gesteld blijft toch overeind.Wat moet je nog allemaal doen.