Ik ga denk ik vanavond is een lijstje maken van wat ik allemaal moet/wil kopen! Wij gaan zelfs met 2 auto's heen, iedereen wou mee haha.
Anoniem
Geplaatst: 08-03-11 19:12
Ik heb al geprobeerd om de stationwagen van mam's d'r vriend mee te krijgen, lekker veel laadruimte. Alleen zag hij dat nie echt zitten Heb ook een 5-deurs en als ik de zetels platleg heb ik eigenlijk ook best ruimte zat, we zijn maar met z'n tweetjes.
Wordt deze maand heel erg krap, spaarboek zal tegen einde van de maand leeg zijn maar ach... Krijg in april heel erg leuk bedrag terug van de belastingen met 3 nullen achter, dan gaat dat rechtstreeks daarheen
mindful
Geplaatst: 08-03-11 19:42
amj schreef:
Zo, ik heb de bewuste sticker toch maar aangevraagd
Ik ga de 19e. Ik ga voornamelijk voor de western-artikelen. Weet iemand of er veel keus is bij de standjes daar?
ja hoor, van heel goede tot de minder goede kwaliteit..vanalle prijsklasses
Als ik daar een jas aan heb dan moet ik hem de hele dag op de hand dragen. Ik stop hem meestal in mijn rugzak. Je krijgt het vanzelf warrum (!) daar, met al dat volk.
Kreeg ik me zomaar gratis een nieuwe umweldsticker van de ANWB, schijnt gebruikelijk te zijn bij ruitbreuk. Nooit geweten maar bedankt Kijk dat scheelt weer 12,50 Heb er al helemaal zin in en manlief ook
petraaken
Geplaatst: 09-03-11 09:34
Zin begint hier echt al te kriebelen. Hoop dat ik vrijdag nog normaal op mijn paard kan zitten. Vanmiddag maar eens mijn kast bekijken wat aan vervanging toe is en zo.
Wie gaat er zondag avond naar de hengstenshow?
heikedenise
Geplaatst: 09-03-11 09:36
hier zijn als het goed is ook de kaarten besteld
IKbenEllen
Geplaatst: 09-03-11 10:14
Scum schreef:
Als ik daar een jas aan heb dan moet ik hem de hele dag op de hand dragen. Ik stop hem meestal in mijn rugzak. Je krijgt het vanzelf warrum (!) daar, met al dat volk.
Je kunt ook een kluisje huren of je jas ophangen in de garderobe. Als je op P10 staat is het lang zonder jas hoor...
Trolley heb ik via familie kunnen regelen en een rugzak heb ik zelf nog wel. Hoe zit het eigenlijk met de veiligheid daar? Moet je erg op je tas enzo letten in verband met zakkenrollers?
Heb vannacht al over de Equitana gedroomd. Viel alleen wel een beetje tegen.
Het is leuk voor eens per 2 jaar. Ik ben er nu ook 1 keer geweest. Een andere paardenbeurs (zoals paard in Hardenberg) valt dan altijd tegen. Maar ga je zoiets vaker organiseren, dan is de lol er af. Feitelijk is het veel van hetzelfde, niet altijd echt goedkoop, en ook nog eens erg druk. Zowieso is het eigenlijk raar dat mensen betalen om in een hal te kijken naar spullen die te koop zijn. Maar dat zal wel het vreemde van het menselijke ras zijn Je betaalt ook niet om een winkel binnen te mogen gaan. Voor de informatie hoef je eigenlijk ook niet naar zo'nbeurs te gaan, alles is tegenwoordig op internet te vinden. dus dan heb ik nu even een lekker negatief stukje geschreven
Maar omdat het niet zo vaak is, is het juist leuk om er heen te gaan. Mensen zijn kennelijk gek op struinen naar spulletjes (ik zelf ook hoor). En daar wordt van geprofiteerd. Oude voorraden kun je nog wel eens dumpen op zo'n beurs. Ik hoop alleen wel dat aanbiedingen ook de laatste dagen nog te verkrijgen zijn.
IKbenEllen
Geplaatst: 09-03-11 10:54
Puera schreef:
Moet je erg op je tas enzo letten in verband met zakkenrollers?