Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fritsvantg schreef:bij het WK (hier dus) is er landenwedstrijd in drie manches. we kijken nu naar eerste manche, de beste 25 na de landenwedstrij mogen door naar de kwalificatie en daar komen dan de laatste 4 uit voor de paardenwissel
_xManadisx_ schreef:fritsvantg schreef:bij het WK (hier dus) is er landenwedstrijd in drie manches. we kijken nu naar eerste manche, de beste 25 na de landenwedstrij mogen door naar de kwalificatie en daar komen dan de laatste 4 uit voor de paardenwissel
dat klopt niet want op de alltech site geven ze aan dat het individueel is
_xManadisx_ schreef:fritsvantg schreef:bij het WK (hier dus) is er landenwedstrijd in drie manches. we kijken nu naar eerste manche, de beste 25 na de landenwedstrij mogen door naar de kwalificatie en daar komen dan de laatste 4 uit voor de paardenwissel
dat klopt niet want op de alltech site geven ze aan dat het individueel is
fritsvantg schreef:beste mensen sorry hoor maar als je mijn kennis niet vetrouwd laat dan maar. de telling is volgens tabel c maar het is 1 eerste manche van landenwedstrijd, kijk vanavond naar samenvatting op Ned Tv NOS Studio Sport daar leg ik het nog een keer uit tussen 23.15 en 23.45 uur Frits van t Groenewout NOS TV
_xManadisx_ schreef:Ik snap nog niet hoe ze dat gaan doen, vind de normale manier veel handiger