En lopen dat ie kan joh!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

opisop_shop schreef:we hadden m wel voor de verkoop opgehaald, hij was toen 2,5.
We wilden hem in ieder geval als brave recreatiepony kunnen verkopen. Bleek een zeer goed papier te hebben en supermak nadat we hem even weer moesten opvoeden (trappen en diedelen; echt een jonkie dus). Kon al heel gauw bitloos buitenrijden in zn eentje, langs busbaan enz. echt schaapmak
Heeft nu een jaar stilgestaan en het was echt opstappen en wegrijden, super toch zulke beestjes!
Hij is van mn toenmalige bijrijder, die verzorgde hem en was er zo gek op

Marigold schreef:ben het eens met degenen die zeiden dat het hongaarse paard een vreemde stand van de achterbenen heeft,
ik had het gezien maar wou het eerst maar niet zeggen
lijkt onderstandig/week.
ik hoop dat het paard het 'waard' is om opgeknapt te worden,
oké die ogen zijn opvallend maar in feite is het een slachtpaard.
en dat bedoel ik echt niet lelijk.
wat iemand al zei, vergeet idd ook niet te overleven in de zin van dat het paard je blijkbaar de eerste dag al een trap gegeven heeft, romantiseer zo'n paard niet en pas maar een beetje op zou ik zeggen.
heel lief van je natuurlijk dat je hem gekocht hebt dat vind ik echt, maar dit is geen makkelijk projectje en ik durf je ook de garantie niet te geven dat het paard uiteindelijk helemaal goed wordt.
dat laatste dus vanwege de bouw en ook vanwege trauma's.

Marigold schreef:ben het eens met degenen die zeiden dat het hongaarse paard een vreemde stand van de achterbenen heeft,
ik had het gezien maar wou het eerst maar niet zeggen
lijkt onderstandig/week.
ik hoop dat het paard het 'waard' is om opgeknapt te worden,
oké die ogen zijn opvallend maar in feite is het een slachtpaard.
en dat bedoel ik echt niet lelijk.
wat iemand al zei, vergeet idd ook niet te overleven in de zin van dat het paard je blijkbaar de eerste dag al een trap gegeven heeft, romantiseer zo'n paard niet en pas maar een beetje op zou ik zeggen.
heel lief van je natuurlijk dat je hem gekocht hebt dat vind ik echt, maar dit is geen makkelijk projectje en ik durf je ook de garantie niet te geven dat het paard uiteindelijk helemaal goed wordt.
dat laatste dus vanwege de bouw en ook vanwege trauma's.