Ach goshie! Dat mensen zo´n beesje dat aan kunnen doen zeg! Heel veel succes met haar, en ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben wanneer ze opgeknapt is!
Ik ben blij om te horen dat het zo goed met haar gaat. Je mag trots op jezelf zijn hoor dat je deze dame een plekje geeft waar ze wel een prettig leven heeft.
volg het al een tijdje,maar ooh ooh wat heeft deze dame een geluk bij jou
gaellehtc
Geplaatst: 24-06-10 00:55
Ik vang ook zulke paarden op.... En ik weet hoeveel moeite het kost deze paarden er weer bovenop te krijgen. Elke keer dat je denkt dat je vooruitgang hebt geboekt, komt er weer iets boven........ Frustratie, want je wilt zo graag..... en al wat je kan doen is je best en afwachten..... Heel veel respect. Wilde dat er meer mensen waren zoals jij.... Die zijn er, dat weet ik, maar nog veel meer..... Laat dit een voorbeeld zijn......
wat ben ik toch blij dat er mensen zoals jullie zijn in de wereld!! Dikke knuffel aan alle redders. Veel success met deze dame, dat ze maar gauw gezond en rond wordt!
JustAshley
Geplaatst: 24-06-10 18:06
1 woord : Respect!
Fotografie91
Geplaatst: 25-06-10 22:01
een tipje om het paard sneller te laten groeien iedere keer als je voer geeft een lepel koffiemelk poeder er over heen doen klinkt raar maar daar zitten heel veel vetten in die dan sneller aan komen en onbeperkt hooi maar niet in 1 keer teveel voer gaan geven natuurlijk
3daissje3
Geplaatst: 27-06-10 21:56
Het zelfde als JustAshely, echt in 1 woord respect
Cindy6
Geplaatst: 29-06-10 07:35
jeetje wat ziet dat er erg uit hoop dat die snel er boven op komt
De dierenarts is juist mijn merrie's komen scannen , en ze heeft pimber kunnen opvoelen. Ze voelt geen veulen of ze moet net een maand of 4 drachtig zijn. Dat is dus super nieuws, nu kan ze alles lekker voor haar zelf nemen en niets afgeven aan een eventueel veulen!!!
Ze liet het ook super doen allemaal , een teken dat ons werk toch vruchten begint af te werpen.
Zo, dat klinkt positief! En helemaal super dat ze het ook goed toeliet, jouw toewijding aan haar begint vruchten af te werpen. Kon hij nog wel aangeven waarom ze dan zo'n dikke buik heeft ten opzichte van de rest van haar lijf of hebben jullie het daar verder niet over gehad? Heb je al weer nieuwe foto's? Geeft niet als er weinig verschil te zien is, het moet gewoon neit te snel gaan, maar ik ben toch wel erg benieuwd. Is ze vrolijk in het land of heeft ze echt nog alle energie nodig om aan te komen? Hoe is het met de jaarling inmiddels? Veel vragen, maar zo benieuwd hoe alles nu met haar en haar uk gaat...
De dierenarts dacht ook dat een drachtige buik was , maar er is niets te voelen. Het kunnen ook geen wormen meer zijn , misschien een grasbuik, of door dat ze al veel veulentjes gekregen heeft.
Ze heeft veel energie hoor , ook komt ze zelf naar mij toe s'morgens om haar vliegenfrontdeel aan te doen en om haar voor de insecten in te spuiten.
Met de jaarling is ook alles in orde. Ze ziet er goed uit en ik kan haar goed aanraken, we zijn nu bezig om haar aan te raken met een halster zodat we dit binnenkort kunnen aandoen.