Horse Event 2009

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zobras

Re: Horse Event 2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 18:53

Hoe werden de paarden in fokkerij wereld voorgebracht? In het wit of gewoon casual? (de voorbrengers dus :P )

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:19

Ik ben ook net weer terug. We wilden eigenlijk nog voor de laatste show blijven (Pignon) maar ik had het helemaal gehad :o Zoveel indrukken!!

Trouwens, op het parkeerterrein (vlak bij de ingang) en soms ook op het terrein hing een ontzettende stank die ik niet kon thuisbrengen. Iemand enig idee wat dat was? Werd er helemaal een beetje naar van...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 19:29

Leuk om te lezen, ik was er vrijdag. Ben wel langs de boktstand gelopen, maar we hadden niet gek veel tijd tussen het rassen defile en onze demo en er stond maar 1 jongen dus ben doorgelopen. Vandaag was het er erg gezellig zo te lezen :D

Heeft er iemand foto's gemaakt van de Lipizzaners tijdens het rassendefile? Ik ben degene met het paard aan de lange teugel. Klosjes in de manen en zwarte jas met gouden rand.
Overigens waren mijn paardje en ik later nog in de fokkerijwereld bij het viertal Lipizzaners aan de lange teugel, daar was ik degene in t groen.

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:16

Tamara21 schreef:
Jaaaaaaaaaaaa ik ga ook morgen en heb er echt heel veel zin in..
Hebben de mensen die al geweest zijn een tip waar ik zeker weten heen moet gaan??
Brand maar los hahah!!! :D

Niemand heeft echt van: JAAAAAAAA DAAR MOET JE ECHT HEEN???? ;)
Laatst bijgewerkt door Tamara21 op 12-09-09 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:27

Clinic's van Lammert Haastra ofzo.
Die kan echt super uitleggen, heb 1 clinic gezien en daar had ik super veel van geleerd..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:29

Nee, ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel gezien. :=
Heb Fjordy dus ook gemist. :o

Ben bij de Shetland rijcompetitie ofzoiets geweest...zo Zorro toch aan meedoen? Heb ook die 2 Iberische hengsten gezien die een pas de deux reden. En het trailerladen met Annemarie. Het gesprek met Tim Lips in de Boktlounge en een soort van rassendefile geloof ik in de Bitpiste....Hier heb ik overal foto's gemaakt. Maar een stuk minder dan vorig jaar. Heb nu zelfs de zitcompetitie gemist. := Kon ook geen grote hal vinden..alleen een hal met een kleine bak erin....:+

Heb wel weer wat bokkers gemeet maar ik bem waarschijnlijk de helf alweer kwijt dus PB als je niet op mijn meetinglijst staat maar ik je wel heb gezien/gesproken.

En nu ga ik mijn tas inpakken want ik ga morgenvroeg om half 6 naar Eurodisney. :D

x_tico

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:34

Ik heb fjordy wel gezien :D

Heeft iemand mij ook gezien in de clinic :D? om 15:50 in de rijtechniek piste. En mensen die foto's hebben gemaakt ofzo :D?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:36

Wauw, het was echt hartstikke leuk!
En ik heb nu een stoere Bokt-sticker 8-)

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:37

Britt heb jou eventjes gezien , zag dr echt goed uit hoor!!!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:38

Ik heb ook een sticker. :j

Ik heb je niet zien rijden x_tico maar ik heb wel die les gezien van Tieneke Bartels...die gaf ze aan een klein meisje op een Dartmoor, een meisje op een koudbloed paard en een meisje op een grote schimmel...misschien een bokker?

manonutjuh

Bokt sticker? die heb ik gemist.
'heb we gister om 8 uur nog snel een petje gescoord. Hoefde niet zo nodig in die drukke bokt tent s'middags!
Nog bokkers die mijn zien rijden hebben gister? 15.50 rijtechniek.

Anoniem

Bellatrix schreef:
Ik heb ook een sticker. :j

Ik heb je niet zien rijden x_tico maar ik heb wel die les gezien van Tieneke Bartels...die gaf ze aan een klein meisje op een Dartmoor, een meisje op een koudbloed paard en een meisje op een grote schimmel...misschien een bokker?

Dat meisje op de grote schimmel is een bokker! :j Zoek maar 'ns op Tristan bij HAW ofzo :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:40

Tristan ja!!!

Hebbesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:41

regine schreef:
Leuk om te lezen, ik was er vrijdag. Ben wel langs de boktstand gelopen, maar we hadden niet gek veel tijd tussen het rassen defile en onze demo en er stond maar 1 jongen dus ben doorgelopen. Vandaag was het er erg gezellig zo te lezen :D

Heeft er iemand foto's gemaakt van de Lipizzaners tijdens het rassendefile? Ik ben degene met het paard aan de lange teugel. Klosjes in de manen en zwarte jas met gouden rand.
Overigens waren mijn paardje en ik later nog in de fokkerijwereld bij het viertal Lipizzaners aan de lange teugel, daar was ik degene in t groen.

Ik heb jou geloof ik gezien met losrijden en bij de trailers ofzo haha.
Ik reed op een haflinger met knotjes met een grijs met roze trui en bodywarmer met Huppa.nl achterop.

letsgoko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:42

De schimmel was NeWP paard Tristan-B onder bokker Remember. Morgen om half twee weer samen met Orbaldo II van bokker Nimber in het rassendifilee namens het Nooreuropees Warmbloed Paard (NeWP).

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:42

Heeft er iemand foto's gemaakt van de rassendemo van het Gelders paard vandaag of gisteren?
Mijn dikke paardje heeft namelijk meegedaan en heel stoer picknicktafels geprongen enzo, maar zou er graag een foto van willen zien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:43

Ik heb Tristan gezien :j en ook x_tico. Je kreeg wel fijn les of niet? Verder niets tot zover ik weet. Volgend jaar ga ik het toch anders aanpakken

Chevano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:44

ik ga morgen met de trein ipv met de auto dit jaar maar zijn er ook kluisjes op het terrein . Is er iemand die dit weet of al geweest is ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:45

Chevano schreef:
ik ga morgen met de trein ipv met de auto dit jaar maar zijn er ook kluisjes op het terrein . Is er iemand die dit weet of al geweest is ?

Nee ik geloof het niet ;)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:47

EdskoTakens schreef:
De schimmel was NeWP paard Tristan-B onder bokker Remember. Morgen om half twee weer samen met Orbaldo II van bokker Nimber in het rassendifilee namens het Nooreuropees Warmbloed Paard (NeWP).

Bokker Remember dus?
Ok, ga ik haar PB'en dat ik foto's heb. :D

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:49

Laura82 schreef:
Trouwens, op het parkeerterrein (vlak bij de ingang) en soms ook op het terrein hing een ontzettende stank die ik niet kon thuisbrengen. Iemand enig idee wat dat was? Werd er helemaal een beetje naar van...

Sorry, nog ff een keertje. Ben erg benieuwd wat het nou was, aangezien ik er echt misselijk van werd enzo.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:50

Hebbesje schreef:
regine schreef:

Ik heb jou geloof ik gezien met losrijden en bij de trailers ofzo haha.
Ik reed op een haflinger met knotjes met een grijs met roze trui en bodywarmer met Huppa.nl achterop.

Jaaa bij het losrijden inderdaad!! Leuk!! Ik kan me je wel herinneren!

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:51

manonutjuh: ik heb je zien rijden samen met silence..

Iemand mij nog gezien vrijdag in de NHB rijtechniek piste om 13.50.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:52

Ik heb niets geroken?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-09 20:52

Laura82 schreef:
Sorry, nog ff een keertje. Ben erg benieuwd wat het nou was, aangezien ik er echt misselijk van werd enzo.

Ik weet het ook niet.
Heb er ook last van gehad. Helemaal rond een uur of 6 ben ik maar heel gauw weer gevlucht naar mn stand (was ff rondje aan het doen) want de tranen schoten in mn ogen van de stank. :o