Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tamara21 schreef:Jaaaaaaaaaaaa ik ga ook morgen en heb er echt heel veel zin in..
Hebben de mensen die al geweest zijn een tip waar ik zeker weten heen moet gaan??
Brand maar los hahah!!!
Bellatrix schreef:Ik heb ook een sticker.![]()
Ik heb je niet zien rijden x_tico maar ik heb wel die les gezien van Tieneke Bartels...die gaf ze aan een klein meisje op een Dartmoor, een meisje op een koudbloed paard en een meisje op een grote schimmel...misschien een bokker?
regine schreef:Leuk om te lezen, ik was er vrijdag. Ben wel langs de boktstand gelopen, maar we hadden niet gek veel tijd tussen het rassen defile en onze demo en er stond maar 1 jongen dus ben doorgelopen. Vandaag was het er erg gezellig zo te lezen
Heeft er iemand foto's gemaakt van de Lipizzaners tijdens het rassendefile? Ik ben degene met het paard aan de lange teugel. Klosjes in de manen en zwarte jas met gouden rand.
Overigens waren mijn paardje en ik later nog in de fokkerijwereld bij het viertal Lipizzaners aan de lange teugel, daar was ik degene in t groen.
Laura82 schreef:Trouwens, op het parkeerterrein (vlak bij de ingang) en soms ook op het terrein hing een ontzettende stank die ik niet kon thuisbrengen. Iemand enig idee wat dat was? Werd er helemaal een beetje naar van...
Hebbesje schreef:regine schreef:Leuk om te lezen, ik was er vrijdag. Ben wel langs de boktstand gelopen, maar we hadden niet gek veel tijd tussen het rassen defile en onze demo en er stond maar 1 jongen dus ben doorgelopen. Vandaag was het er erg gezellig zo te lezen
Heeft er iemand foto's gemaakt van de Lipizzaners tijdens het rassendefile? Ik ben degene met het paard aan de lange teugel. Klosjes in de manen en zwarte jas met gouden rand.
Overigens waren mijn paardje en ik later nog in de fokkerijwereld bij het viertal Lipizzaners aan de lange teugel, daar was ik degene in t groen.
Ik heb jou geloof ik gezien met losrijden en bij de trailers ofzo haha.
Ik reed op een haflinger met knotjes met een grijs met roze trui en bodywarmer met Huppa.nl achterop.
Laura82 schreef:Sorry, nog ff een keertje. Ben erg benieuwd wat het nou was, aangezien ik er echt misselijk van werd enzo.