Maar dan moet ik wel eerst echt alles wat nodig is duidelijk definitief hebben.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daandriaan schreef:Als je gewoon een rassendefile hebt, dan kun je toch gewoon allemaal een klein stukje vertellen? Zodat het uiteindelijk 1 geheel wordt!
Mandy, klopt maar kijk als ik een heel verhaal ga vertellen er zijn best veel dingen en veel rassen die gedaan moeten worden toch? En als ik een heel verhaal ga vertellen?
ztugwell schreef:x_Rebecca schreef:
Denk niet dat ze daar wachten op paarden die hun mooie gazon aftrappen, of paardenpoep. Maar je kan het proberen?
Ik dacht dat je dat strandje bedoelde, strand nulde. Of is die niet in amersfoort?
x_Rebecca schreef:Als we een plek hebben en toestemming van Bart..
kunnen we dan niet wat regelen met bepaalde mensen om irl samen te komen?
Zodat het ook echt wat kan worden?
mas_ schreef:Ik wil niet gemeen overkomen hoor! Want ik vind het super goed wat jullie doen!
Maar is het niet slim om ook hulp te vragen aan volwassene die hier veel verstand en ervaring mee hebben? Want het is natuurlijk niet niks om zomaar even te organiseren en er zitten een hoop kosten aan verbonden.. Er moeten natuurlijk ook dingen gefinancierd worden etc.
daandriaan schreef:Doen ze maar in de bosjes!
Even kijken, we zijn nu achter de plaats aan gegaan achter de naam.
Wat nu
MandyL schreef:ik denk dat 2 toilettjes te weinig is eigenlijk.
ik weet niet wat die andere kost maar die zijn toch wat flexibeler of niet?
daandriaan schreef:voor de WC kunnen we geld vragen natuurlijk iets van 35cent per beurt
We hebbener denk ik zowieso wel een stuk of 15 nodig?
Fantabulouss schreef:Jah ze hebben ook grote wc wagens ja...en ik snap dat 2 te weinig is ..maar die hebben ook meerdere wagens natuurlijk