_mexx_lady_ schreef:Nja beetje vriendelijk kan ook
Op google zeggen ze vaak zulke grote zever ,, bekijk 10 site stat op mssn 5 maar het zelfde qua inhoud
Als je concreet zoekt niet...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_mexx_lady_ schreef:Nja beetje vriendelijk kan ook
Op google zeggen ze vaak zulke grote zever ,, bekijk 10 site stat op mssn 5 maar het zelfde qua inhoud
Sorriso schreef:Zweetdekens kosten normaal 89,95 en nu -40%. Ik weet alleen niet of ze er ook echt bij zitten.
Sorriso schreef:_mexx_lady_ schreef:Nja beetje vriendelijk kan ook
Als je concreet zoekt niet...
Sorriso schreef:Omdat je zo makkelijk doet, zelf geen moeite doet. Luiheid heerst.
Maakt mij niet uit, maar je plaatst heel veel onnodige posts op Bokt. En daar staat het al vol van.
_mexx_lady_ schreef:Nja kom ,, stop der nu mr gwn mee hoor
cYn schreef:ik ben er dit jaar ook! en dat zelfs elke dag.. ga er voor het eerst werken
En ben benieuwd hoe dat zal verlopen
... Wil in ieder geval een anky dekje met die bandages!
en thermolaarzen zijn ook nooit weg nu de winter weer voor de deur staat.
Romyjuh_Xx schreef:_mexx_lady_ schreef:Nja kom ,, stop der nu mr gwn mee hoor
Ja anders is het hier niet gezellig
cYn schreef:ik ben er dit jaar ook! en dat zelfs elke dag.. ga er voor het eerst werken
En ben benieuwd hoe dat zal verlopen
... Wil in ieder geval een anky dekje met die bandages!
en thermolaarzen zijn ook nooit weg nu de winter weer voor de deur staat.
_Eveline schreef:Romyjuh_Xx schreef:Ja anders is het hier niet gezellig
Dit is geen kletstopic!! Willen jullie alsjeblieft ophouden met de grote hoeveelheid posts die nergens over gaan en op jullie spelling letten! (dus GEEN msntaal)
Danku.
Jester_ schreef:Kan iemand misschien een scapa fleecedeken kleur choco maat 175 voor me meenemen?