Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Simba_ schreef:Viel me trouwens op dat Vincent helemaal niet zichtbaar blij was ofzo... Jullie wel ?
javospost schreef:even geschiedenislesje in de pauze.
Hong kong heeft tot 2001 onder bestuur/ toezicht van Engeland gestaan, net als de antillen bij Nederland. het was een oud kolonie van engeland.
Na een referendum hebben ze gekozen zelfstandig te zijn, met als grote helpbroer china, dit vooral uit economische overwegingen!
tot zover
jori_X schreef:Simba_ schreef:Viel me trouwens op dat Vincent helemaal niet zichtbaar blij was ofzo... Jullie wel ?
Was ook geen toprondje
__KELLY schreef:javospost schreef:even geschiedenislesje in de pauze.
Hong kong heeft tot 2001 onder bestuur/ toezicht van Engeland gestaan, net als de antillen bij Nederland. het was een oud kolonie van engeland.
Na een referendum hebben ze gekozen zelfstandig te zijn, met als grote helpbroer china, dit vooral uit economische overwegingen!
tot zover
Handig
thankss ... nu snap ik het wel een beetje ..
maarrrr ... zo;n klein gedeelte kan toch niet weer 4 ruiters op trommelen ?? of komen die gewoon weer uit chinaa ... een soort wannnabee Jos lansink ?
blitsie schreef:Noorwegen doet het ook best goed
Adriana schreef:x_soofjuhxXx schreef:Is schimmel in dit jaar ofzo? Het zijn er echt abnormaal veel...
Dat zijn meestal Holsteiners komende uit de Capitol lijn
Simba_ schreef:Hij was misschien wat sterk inderdaad, maar ben dan op zijn minst opgelucht als je 0 rijdt en dan ook nog binnen de tijd !
Toch
__KELLY schreef:dr komen nu de hele tijd nogal merkwaardige opblaas poppen door het beeld heen
katrienh schreef:Adriana schreef:x_soofjuhxXx schreef:Is schimmel in dit jaar ofzo? Het zijn er echt abnormaal veel...
Dat zijn meestal Holsteiners komende uit de Capitol lijn
Nur mit einem Schimmel kommt mann in den Himmel
jori_X schreef:Ne de 3 landen die er tot nu toe het best voor staan: Brazilië (0), canada(1) en noorwegen (1)
Flower schreef:Kan ik nog een sigaretje roken