Westex schreef:Zo, ook weer terug op aarde na een geweldige week.
Allereerst wil ik alle mensen met zo een zwart overhemd met daarop "We perform for U" waanzinnig bedanken voor een fantastisch toernooi maar vooral hun ongelofelijke inzet. Zeker het secreatriaat! (wat zullen jullie gek geworden zijn van mij met die last minute wijzigingen). Heel erg bedankt allemaal.
Verder erg tevreden over A Stylish Gallo. Ons Roostertje was super braaf en reed hele mooie ritten met Ed met superstops en 4e plekken in zowel de Open Lawson als de Jackpot Reining![]()
.
Zelf vierde ik mijn 1-jarig reining lustrum (vorig jaar in Marienheem vond ik het als toeschouwer zo leuk dat ik toen besloot hier wil ik aan meedoen) en mijn eigen finaleplaats met Rooster bij de L2 was ver boven verwachting (en voor 90% Roosters verdienste). De finale rijden met die volle tribunes was puur genieten. Over die rit ben ik zelf ook heel tevreden omdat ik Rooster echt reed in plaats van te "passagieren". Hier kan ik mee verder!!!
Roostertje gaat nu van wat welverdiende rust genieten. Rust is even belangrijk als training. CU all next year!!
Het viel best mee hoor, we zijn soms erger gewend
Maar ehhh je zou toch nog wat langs komen brengen op het secretariaat
als dank.... 
Verder nog gefeliciteerd met de behaalde prijzen, ik zag leuke beelden terug op het archief van filmloop van de vrijdagavond.... dus Ed heb ik ook nog eens voor bij zien komen met A Stylish Gallo.
. Over die rit ben ik zelf ook heel tevreden omdat ik Rooster echt reed in plaats van te "passagieren". Hier kan ik mee verder!!!
we hebben af en toen tussen de bedrijven door ff gesproken
en m'n stem heeft het helemaal volgehouden, ondanks de verkoudheid.....
te laten zien wat je opeens perce niet wil en dan hoor ik er vervolgens niet bij bij de lineup ....Je was lekker op dreef zeg