oef gelukkig, ik had gister geen tijd voor bokt en durfde de update bijna niet op te zoeken, maar gelukkig zeg, dit klinkt als een goeie stap vooruit ! we duimen zeker weten door !!
Goed om te lezen dat ie weer een beetje vooruit gaat!
Als ze gaan eten is dat vaak wel een goed teken hoor je heb alleen kans dat de biks wat moeilijker te verteren is voor 'm.
Mijn pony heeft toen na haar koliek aanval zo'n 5 dagen bijna geen biks gegeten, maar ze bleef gelukkig wel goed hooi en gras eten. Na zo'n 5 dagen begon ze ook weer haar biks helemaal op te eten... De maag en darmen hebben natuurlijk een enorme optater gekregen dus die moeten weer heel langzaam wennen aan het voer.
Ik vind je een prachtmens, wat je allemaal doet voor je paardje! Ik hoop zo heel erg dat ie er goed uitkomt en dat ie nog lang bij jou mag blijven. Ik duim de wereld rond voor je en wens jullie het aller-aller-allerbeste!
Héél veel succes
En het is idd een héél mooie pony, heel speciaal kleurtje En hij ziet er al stúkken beter uit dan de eerste foto's!
Ik volg het al vanaf het begin, lees alles door, maar nu maar even een berichtje achterlaten! Ik vind het heel erg moedig van je, dat je zo goed doorzet!!! Je hebt echt alles voor Prince over!! SUPER! Iedereen kan een voorbeeld aan jou nemen! Samen ervoor knokken, en ik hoop dat hij er helemaal goed bovenop komt! Echt heel goed dat hij wat heeft gegeten, dat geeft weer hoop!! Heel erg veel sterkte! En geef de moed niet op.. je bent al zooooo ver gekomen!
heb al die dagen in stilte meegelezen, maar nu met al die juichende smilies kan ik het ook niet meer laten en moet ook reageren, moet eigenlijk werken maar blijf ook die F5 knop maar bezig houden Ik vind ook dat Prince een geweldige volhouder is en kan nu niet wachten op je update!
tita ik hoop dat je een vreugedans aan het doen bent. Ik vond dat hij terug een veel mooier en rustiger oog had op de foto, dus ik hoop toch wel op nog meer goed nieuws.