Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anieke89 schreef:Van de site:
Startlijsten Pony's vrijdag online(05-06)
Lijsten van de pony's komen op vrijdag online te staan. De startlijsten van de paarden komen rond zondag *schatting* online.

Dela schreef:ben erg benieuwd naar tijden!
als alles mee zit, wil ik ook een poging gaan wagen tot fotograveren, mits mijn werk het toe laat
ik wil er wel graag op hoor
aangezien dit een van mijn laatste wedstrijden bij de ponys is

Marindaa schreef:Almelo wordt ook een van mijn laatste wedstrijden bij de pony's, dus ik hoop dat mijn pony een beetje goed springt dan! Het liefst zou ik ook de Derby nog mee willen rijden maar als ik daarvoor geplaatst ben kijken we op de wedstrijd zelf of mijn pony nog fit genoeg is, want aangezien hij nog maar net 6 is zou het wel eens kunnen dat zo'n dik Z parcours te zwaar is na zo'n lang weekend.. Dus we zien wel
De oude (al een tijd geleden) eigenaresse daarvan ken ik goed en ik heb m nog wel s gereden! Grappig zeg.
esch schreef:@ alex ik heb jouw een tijdje geleden nog aan de telefoon gehad toen jij barbara belde
Nou, als je nog een keer wil babbelen moet je het maar zeggen hoor. En anders wel met de Ruiterdagen!

Citaat:Hé ik zie dat jij Soko hebtDe oude (al een tijd geleden) eigenaresse daarvan ken ik goed en ik heb m nog wel s gereden! Grappig zeg.