Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dreamer1987 schreef:heeft iemand bij de pk stand toevallig gezien of de rode zomerjas ( http://www.pkinternational.nl/nl/collectie.php op de site eerste jas op enerlaatste rij) goedkoper is als in de winkel? daar kost hij 110 euro
casperrr schreef:Even een vraagje aan iedereen
Iemand voor mij op bokt wil die ene jas voor mij meenemen. met dat Burberry kraagje.
Maar nu zoek ik een goede foto en die kan ik nergens vinden...
ik kan alleen deze vinden:
Maar het is die jas alleen in het donkerbruin.
Er was iemand op bokt die een foto hd gevonden via de site van Equitana, maar dat was een halster.
Alleen ik kan nu niet op Equitana komen aangezien mijn pc heeeeeeeeel traag is...
Is er iemand die op Equitana is geweest, of misschien weet over welke jas ik het heb en die er een goede foto van heeft/
Ze kostte daar €60, en ik ben helemaal vergeten wáár die standjes waren waar ze die jassen verkocht....
gucci_girl schreef:Ik ben zondag geweest en het is erg groot. De weg er naartoe vond ik niet echt duidelijk aangegeven die bordjes waren heel klein! Vond het leuk om er een keer te zijn maar ik zou er niet snel een tweede keer heen gaan. Ik had ook wel wat meer verwacht van de shows.
Heb een paar Petrie laarzen gekocht van 325 voor 199. Maar volgens mij zijn die (Perfect) altijd 199? Ik zit nu wel met een probleem: had maat 4,5 gepast en merkte thuis op dat ik maat 5 bij me had! Lekker k*t dus! Paste ze net aan en wat ik niet snap was dat ik klem zat met mijn kuitenDaar had ik ook al uren gelopen dus dan zijn ze ook opgezet maar kwam ik er daar beter in als net. Ik heb met PIJN en moeite de laarzen uitgekregen. Ze zaten goed klem! Heb ze gekocht bij de Horselover stand en die jongen die mij geholpen had werkt in Utrecht dus ik hoop dat ze voor mij kunnen regelen dat ik ze kan ruilen!