Ze was van de 8 die door mochten 4de, dus ben super blij voor haar
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Wanted2003 schreef:Oke, 65 punten, helaas niet door maar wel fijn gereden en een ervaring rijker:) Moet zeggen dat het wel slecht geregeld was in Luttenberg hoor, heb 4x moeten vragen waar ik moest zijn en of we nog iets moesten betalen en waar ik mijn protocol kon ophalen. Daarbij had ik ook het idee dat iedereen een kleine minder leuke en leuke toelichting kreeg, enige wat op mijn protocol staat: "Nog wat weinig bespiering".
Marielle88 schreef:Wanted2003 schreef:Oke, 65 punten, helaas niet door maar wel fijn gereden en een ervaring rijker:) Moet zeggen dat het wel slecht geregeld was in Luttenberg hoor, heb 4x moeten vragen waar ik moest zijn en of we nog iets moesten betalen en waar ik mijn protocol kon ophalen. Daarbij had ik ook het idee dat iedereen een kleine minder leuke en leuke toelichting kreeg, enige wat op mijn protocol staat: "Nog wat weinig bespiering".
nou je het hebt over betalen! het zou toch automatisch afgeschreven worden? bij mij is er nog niks af.... moesten jullie daar het inschrijfgeld betalen?
Abrahams schreef:Balen Wanted maar inderdaad wel een goede ervaring voor je paard.
Wie was de jury eigenlijk? Weet je dat nog toevallig?
Maar dat is natuurlijk maar mijn mening.
weet iemand wat voor bodem het daar is? gras of zand?

Marielle88 schreef:quote]
Nee , we moesten niks betalen, maar wat er wél zou gebeuren zeiden ze er niet bij. Maar nu ik dan van jou hoor dat het automatisch gaat..
nathalie16 schreef:Voor de halve finale kreeg ik weer een brief met een bedrag voor E25-, dus ze vragen het gewoon weer...beetje raar!
Bettine schreef:Wat is daar raar aan?
Dat is op ongeveer alle wedstrijden waar een (halve) finale aan verbonden zit het geval
nathalie16 schreef:Nee dat vind ik inderdaad ook. Voor die voorrondes snap ik dat wel, maar je bent door en moet toch weer dat bedrag betalen..
nathalie16 schreef:Haha achja is niet anders... Vraag me af hoe dat met die finale zit dan?
haha Wanted2003 schreef:nathalie16 schreef:Haha achja is niet anders... Vraag me af hoe dat met die finale zit dan?
30?haha
nathalie16 schreef:Haha achja is niet anders... Vraag me af hoe dat met die finale zit dan?
haha[/quote]
Wanted2003 schreef:Bettine schreef:Wat is daar raar aan?
Dat is op ongeveer alle wedstrijden waar een (halve) finale aan verbonden zit het geval
Ja maar, je zou een halve finale toch ongeveer kunne vergelijken met een regiokampioenschap, daar zitten geen kosten aan verbonden, in Gelderland dan

susie1981 schreef:Mijn vriendin is door!!
Ze was van de 8 die door mochten 4de, dus ben super blij voor haar
Muziek etc deed het niet en ze moesten even aan het publiek vragen hoeveel er afgevaardigd waren