Nee joh! Dit zijn alleen maar big square nummer 46, 47 en 48

Het totaal tel ik al niet eens meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maddoxx schreef:Heeft iemand gezien of er bij de eetkraampjes ook wat Vegan ertussen zit?
Josien_ schreef:Maddoxx schreef:Heeft iemand gezien of er bij de eetkraampjes ook wat Vegan ertussen zit?
Yes! Ik heb vegan mango curry gehad. Kraampje had nog 1 of 2 vegan opties, verder vegetarisch. Dit was in die galerij.
Ik zie wel dat ik mijn louven goodiebag misschien eerder op had moeten halen als ik zie wat voor leuke andere dingen mensen erin hebben.
pradadaan schreef:Ik ben vandaag toch spontaan een dagje naar Equitana geweest.
Buiten het feit dat het een enorm leuk dagje uit was met een vriendin vond ik het ook absoluut de moeite waard.
Ik vond de wc's wel prima te vinden, het was niet zo overdreven druk als voorgaande jaren maar het is wel duidelijk wat kleiner geworden.
Ik heb mij heel goed kunnen vermaken en het shoppen is echt meer dan geslaagd bij mij (klein beetje een oeps als ik alles zo bij elkaar zie)
[ [url=m/HSa9Jm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eight schreef:Ik baal zo dat ik geen paardenvrienden heb op dit soort momenten! Alleen vind ik nog al wat om naar zo iets toe te gaan, maar het lijkt me zo tof
fransje23 schreef:Ben wel benieuwd, op zich is kleiner niet per definitie slechter natuurlijk.