Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gypsy schreef:Valt er nou in het laatste weekend beter over de prijs te onderhandelen of niet?
Janine1990 schreef:Aah goed om te weten, net ondergoed aan dusGeen knalrode kanten strings die dag
Ik maak me er ook niet zo druk om. Iedereen heeft billen toch?
Esther_r20 schreef:Ik ben op ticketmaster aan het kijken om kaarten te bestellen, Maar welke moet ik hebben om plaatsen te reserveren voor de shows overdag en de beurs natuurlijk
ikke schreef:Esther_r20 schreef:Ik ben op ticketmaster aan het kijken om kaarten te bestellen, Maar welke moet ik hebben om plaatsen te reserveren voor de shows overdag en de beurs natuurlijk
Shows overdag zitten gewoon in de entree-prijs. Alleen de avondshow moet je apart betalen.
Overdag kun je ook geen plaatsen reserveren bij de grote ring. Je loopt gewoon de tribune op en gaat zitten waar plek is en maak je niet druk, er is meer dan genoeg plek.
Esther_r20 schreef:Waar en hoe heb je die gereserveerd?
Tilmar schreef:Ik heb het juist wel gedaan deze keer![]()
Wij willen meestal even gaan zitten als we moe zijn en ik heb nu al een paar keer gehad dat ik dan 20 minuten moest wachten voor er plek was op de tribune. Nu heb ik voor 6 euro pp altijd een zitplaats.
Zijn 2 vakken die voor deze betaalde plekken zijn, dus geen vaste zitplaats, gewoon een tribune waar altijd een plek is.