Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Irisjeeh1999 schreef:Heb op 5 mei een paar laarzen gekocht, kwam er later achter dat het twee verschillende maten waren. Maar pasten beide gewoon dus dat was dan maar een foutje van mij. Maar nu, na 2x dragen, gaat er een rits steeds kapot? Het gaat zeg maar uit elkaar aan de onderkant. Kan ik hier een mailtje voor sturen of ze doen ze er niks mee, met tentenkamp producten?
) Maar helaas, geen garantie op Tentenkamp producten. Dus voor een ieder, onthoud dat er geen garantie op zit. Wel apart dat dat niet gezegd word bij aankoop ofzo..
Jadeleigh263 schreef:Geen garantie? Ik hoorde dat als iets kapot is dat je een cadeaubon krijgt... ook raar dat het nergens staat aangegeven, het staat ook niet op hun website... en in de algemene voorwaarden kon ik ook niks vinden dat artikelen uit tentenkamp geen garantie op zit
germie schreef:Jadeleigh263 schreef:Geen garantie? Ik hoorde dat als iets kapot is dat je een cadeaubon krijgt... ook raar dat het nergens staat aangegeven, het staat ook niet op hun website... en in de algemene voorwaarden kon ik ook niks vinden dat artikelen uit tentenkamp geen garantie op zit
Dus hebje garantie. Het produkt moet bruikbaar zijn.
Ik snapniet dat mensen hun rechten niet kennen.
http://www.dezaak.nl/1028/de-grootste-m ... antie.htm#
Mij schepen ze niet af.net als tegoedbon na een herhaald probleem bij een lekkend onderwaterhuis. Nee, na 3 keer terug geen oplossing isgeld terug. Bij een lek droogpak met 3 keer nieuw pak gehad in 2.5jaar was rechtsbijstand nodig om hetgeschil over 1000 euro op telossen, maarik had wel gelijk. Pak 1 was vanafbeginlek. Pak 2 na12 maanden. Reparatie heeft 6 maanden geduurd en 2 duiken gehouden.Dan geld terug hoor. ( Indit geval 3e pak met zwart op wit opnieuw 5 jaargarantie enna 12 maandenweerlek.
antje_vip schreef:lovey_ou schreef:Voor dit soort kleine bedragen kan en wil je geen advocaat inschakelen en is het vaak dus je verlies nemen.
En dat weten die bedrijven maar al te goed
Verder dan wat harder praten zodat klanten het horen ben ik in winkels nog niet hoeven gaan overigens.
Maar goed ik heb het maar laten gaan al vond ik het wel echt jammer want was een super fijne broek. Ze zeiden tegen mij dat Eurostar had gezegd dat het slijtage was maar eerlijk gezegd geloof ik daar geen reet van..
) 




. Kreeg toen nog een trui gratis ook.