Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Perryx schreef:Ik heb echt geen idee hoeveel ik nodig ga hebben voor de spullen die ik daar wil halen? Jullie enig idee , het gaat om;
dressuursingel bont onderlegd
springschoenen met bont rand
zo'n grote bak met snoepjes paard
(dit komt er sws als ze dat er hebben)
En verder nog kijken naar leuke hv polo dekjes, halsters, hoofdstel...
Jaime_ schreef:Reken 80,- voor de singel.. 15,- voor de springschoenen en 5 voor de snoepjes. Zit je op 100,- En dan moet je nog even zelf bedenken hoeveel reserve-geld je wil meenemen voor andere dingen die je nog tegenkomt.
Pantykous schreef:Ik breek even in: zijn er hier ook mensen die ervaring hebben met het kopen van echt grote dingen zoals bijvoorbeeld een trailer?
Bagheera_206 schreef:Zie paar posts terug van mij. Je kunt als Benluxer via de aparte link al je kaartjes bestellen en dan heb je ook gewoon die korting. Ik ben nu 40 euro kwijt voor dagkaarten voor donderdag/vrijdag/zaterdag. Ik ga ze volgende maand bestellen.
pradadaan schreef:Nice!
En heb je een link waar je dan kunt bestellen?
Niwla schreef:Ik heb zojuist een hotel geboekt voor € 29,50 p.p.p.n.Hotel stelt niets voor, maar het is op 10 minuten van de Messe en waarschijnlijk ben ik zo moe van een dag hardcore shoppen dat ik toch niets mee krijg van de staat van het hotel. Ik denk dat wij één dag gaan en die andere dag gewoon even naar Essen.