unicorn_kiss schreef:Electra63 schreef:Oei, wat een belediging. Ik ga er van uit, dat Gert weet door de DA, dat de blessure over is. Dus dat dit een "rijtechnisch" probleem is. Ik geloof niet, dat Gert, willens en wetens, een paard door de pijn heen rijdt. Hij heeft zoveel ervaring met "probleempaarden", dat ik wat dat betreft op zijn oordeel zou vertrouwen.
Wat betreft de kosten. Dit paard heeft al allerlei onderzoeken/behandelingen gehad en een week of 2 naar Gert is ook niet gratis, dus dat doorrijden niets kost, vind ik totale onzin.
We hadden het over het gros van de mensen en niet specifiek over TS, die natuurlijk niet allemaal geld in Gert pompen, maar de touwtjes vaak zelf in handen nemen. 'Gewoon' doorrijden kost inderdaad als het goed is niks.
Overigens is het geen belediging om te stellen dat iemand de mogelijkheid heeft om een paard door zijn pijn heen te KUNNEN rijden. Het betekent dat deze persoon veel doorzettingsvermogen en een vaste zit heeft.
Ach, sorry, ik heb het verkeerd begrepen, jij maakte Gert juist een compliment.
Ik ga ervan uit, dat Gert goede intenties heeft en een paard NIET door de pijn heen zal rijden, hij zal het paard wel door zijn angst voor pijn doorrijden, maar wel als Gert ervan overtuigd is (en iedere goede trainer/instructeur) dat het paard geen pijn heeft en geen blessures/beperkingen. Immers als Gert het paard door de pijn heen rijdt, is het probleem niet opgelost en begint het weer opnieuw als eigenaar weer zelf gaat rijden.

ik hoop dat we binnenkort van jouw enkele updates zullen krijgen, want ik ben eerlijk gezegd razend benieuwd hoe dit prachtige paard zal evolueren!
namelijk jouw verslag brengen!
.