KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:07

En mag zo weer naar stal maar gelukkog nu met de auto:)

Ooh geweldig de werkloosheid word steeds meer, leven de euro. Hoeveel spijt zouden ze van de euro hebben?

Myour

Re: KNHS Instructieweek 4, Allround paarden 17 t/m 21 juni!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:09

Lekker hoor met de auto, hoop dat ik dat binnenkort ook kan *\o/* al kan ik me dat nog helemaal niet voorstellen.

Schijnt ook behoooorlijk koud te gaan worden vanaf morgen, omdat de wind stevig gaat aanwakkeren :=

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:11

Brrr :brr: Sluit mezelf dit weekend wel lekker warm op :P (in het boeiende gezelschap van m'n schoolboeken :+ )

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:12

Ben ook heeel blij dat ik mee kan rijden,
Lijkt mij heerlijk om zelf te kunnen rijden, ik kon kiezen paard of rijbewijs en ik koos paard. Nu moet ik zelf sparen.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:13

lrtj_ schreef:
Ben ook heeel blij dat ik mee kan rijden,
Lijkt mij heerlijk om zelf te kunnen rijden, ik kon kiezen paard of rijbewijs en ik koos paard. Nu moet ik zelf sparen.

Ik zou ook voor het paard gekozen hebben :P

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:33

Ik had die keuze helaas niet :P ik krijg m'n rijbewijs gewoon en paard moet ik zelf maar uitzoeken haha. Mocht er eentje kopen als ik het zelf kon betalen dus toen ik 18 werd heb ik m'n eerste paard gekocht.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:35

Myour schreef:
Ik had die keuze helaas niet :P ik krijg m'n rijbewijs gewoon en paard moet ik zelf maar uitzoeken haha. Mocht er eentje kopen als ik het zelf kon betalen dus toen ik 18 werd heb ik m'n eerste paard gekocht.

Haha :P
M'n paard heb ik ook zelf gekocht, heb wel het geluk dat m'n ouders de stalling betalen :D

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:36

Mazzelaar zeg :P

Ik krijg nog geen zak voer van ze haha! Mag verder niet klagen hoor, krijg veel wel maar alles omtrent m'n paard is voor eigen rekening.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:42

Zeker! Ben ik me ook bewust van :)
Voordeel is dat m'n ouders m'n paard ook wel leuk vinden. Nou ja, m'n moeder was dol op m'n pony en die zegt nog altijd dat er geen enkele zo lief is als Dixie was.
Maar ze vindt Vic ook wel leuk, zeker als ze ziet dat ik er plezier mee heb. Mijn vader helpt me ook gerust met poetsen en hij durft ook wel met Vic te lopen. Is altijd zo schattig <3

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:46

Leuk zeg om ouders te hebben die (wat meer) betrokken zijn bij de paarden :) wat leuk dat je vader ook wel eens meepoetst! Mijn ouders hebben helemaal niets met paarden, ze snappen ook niet waar het vandaan komt bij mij haha.

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:48

Die van mij hebben van huis uit ook helemaal niets met paarden, maar toen ik verzorgpony's kreeg en wat meer ging rijden, kregen ze er ook wel wat meer mee :) Niet dat ze zelf willen rijden, zo erg is het nog niet :P

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 18:51

Ik ben er weer vandoor!
Doeg :evaw:

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 20:19

Oo wat heb ik dan een mazzel :) mijn pap en mam hadden een eigen paard.. En toen wilde ik ook heeel graag een paard erbij voor mij.. En omdat me vader best fanatiek is in de mensport bedacht hij een tweespanmaatje te kopen.. Dus toen kwam mijn trotse eigen billy :) hoefde ik alleen de stalling van te betalen.. En dec. Besloten een eigen pony bij te kopen en die moet ik ook helemaal zelf betalen verder.. Maar dat vind ik niet erg :)

SRY

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-13 21:35

@ Sizzy : Ik ben ook heel blij met mijn winterbanden. :)
@ HafNap : Hier hetzelfde met de winterbanden. :)
@ lrtj_ : Sterke en succes met je moeder! Heerlijk katten die bij je komen liggen en spinnen, hier ook altijd ene maar dat is het teken dat die eten wilt haha. Balen van je scooter :(
@ Denise_billy : Slim bedacht, bij ons is alles vrij, strooien behoorlijk veel op de manege. Dat is wel een stuk uit de richting, dan goed plannen. Veel plezier bij je vriend.
@ mariz : Leuke foto's :) Fijn dat het rijden weer goed ging. Succes met vrijspringen.
@ Myour : Proficiet met je theorie :D Fijn van je les en leuk met de nieuwe spullen :) Nou helaas blijft het vriezen volgens het weerbericht :(
@ Denicee_x : Proficiat met je appartement :D Is dat niet bij de kennedysingel bij die aldi? Haha gekke Promise :P
@ flooredking : het is ook te koud om wat te doen brrr. Ohw hoop dat je toch een redelijk goed punt voor je tentamen hebt. Succes verder nog!
@ Manny : Is ook niks steeds in het donker daarheen te moeten, snap best dat je dan geen zin meer erin hebt, heb dat ook gehad. Altijd leuk iets bakken en die geur blijft dan altijd redelijk lang hangen :P Ik bak wel eens iets en zelf eet ik er amper van.
@ _Sofie : Fijn dat je les goed ging en dat jullie vooruit gaan.

Ik ga me van het weekend ook opsluiten thuis met de verwarming hoog aan, moet wel nog 2x naar Cavella maar voor de rest lekker warm thuis. Ik had al paarden voordat ik voor me rijbewijs opging. Paarden hebben me ouders betaald en rijbewijs heb ik zelf moeten betalen. Ook de auto's. Heb mijn rijbewijs al 3,5 jaar :) Mijn ouders geven wel om paarden. Mijn moeder heeft zelf vroeger wedstrijden gereden 2x M-dressuur en springen waaronder Limburgskampioen. Maar dat is allemaal al 30 jaar geleden ofzo. Ik heb nog op één van haar wedstrijdpony's gereden, helaas hebben we hem op 30 jarige leeftijd moeten laten inslapen :( Ze had hem al 24 jaar. Mijn vader is een twijfel geval, dan boeit het hem heel veel en dan helemaal niet, moeten ze zo snel mogelijk weg.

liesie55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 08:06

voordat ik begon met rijden had mijn vader al een paard en mijn broer en pony. toen mijn broer ouder werd heeft mijn vader een veulen gefokt zodat hij die kon gaan rijden in de toekomst. op het moment dat hij die ging inrijden zaten ze met de pony die echt niet weg mog. ja en dan komt het zusje van 9 met net een jaar manege ervaring! poehhh wat was dat vallen en opstaan. maar als ik wilde leren rijden dan moest ik het op die pony doen (zei mijn vader) toen mijn broer besloot minder te rijden ging hij verder fokken met dat paard. en de nakomelingen daarvan hielde we vaak aan. en ja op 3 jarige leeftijd kon ik erop en had ik weer een paard(met wel in mijn achterhoofd dat ze ooit weer verhandeld kunnen worden). nee ik heb geluk dat het paardenvirus in de familie zit anders had ik niet snel een paard gehad. ook heb ik geluk dat mijn ouders de paarden aan huis hebben dus ik hoef geen stalling te betalen. maar niet te vergeten, alle voorkomende werkzaamheden zijn ook mijn verantwoording. des ondanks klaag ik niet. ik vind juist het rommelen buiten de paarden om ook heerlijk!!!!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 09:22

Ik riel vanaf dat ik 2 was dat ik paard wou rijden. Nou op mijn 6e verjaardag kreg ik mijn eerste les, en jet begon met 1x in de week dat werd al snel 2x en zo werd het al bijna elle dag op 2 maneges.
Toen hebben mijn ouders besloten om een pony te kopen.
En die hebben we verlocht aan een manege want dat was zoon braaf ding. Toen kreeg ik mijn 1e sport pony, en daarna een paard, dat paard is verkocht geen leuke reden en nu heb ik pim.

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:20

Wat een verschillende verhalen.

Ik heb vroeger leren rijden op de shetlander van mijn oom & tante die later een wat grotere pony kochten zodat ik kon blijven rijden. Daarna ben ik verhuisd waardoor ik op manege's terecht kwam. Op mijn 13de verjaardag een lease pony gekregen, voor een jaar. Toen ben ik gaan rijden voor mensen met men pony's/paarden. Eigenlijk wou ik wel wat waar ik alleen op kon rijden en ook wedstrijden mee kon gaan starten, zo tegen Vonnie aangelopen. De eigenaren doen alsof ze van mij :D.

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 10:59

Hallo allemaal! Ik heb net scheikunde gehad, en ik heb nu zo duits. Hier even een leuke foto van mijn stuiterbal, gister. En ik reageer straks op iedereen + ik heb nog een vraagje!

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-13 12:37

Gingen scheikunde en duits goed?

Denise_billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 09:56

Hihi volgends mij vind hij de sneeuw wel leuk! Gingen je scheikunde en duits goed??

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 12:57

Doen jullie nog leuke dingen dit weekend?

mariz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 14:29

Manny schreef:
Doen jullie nog leuke dingen dit weekend?

Jaaaaaa!!!
Even ego post :o

2 winstpunten en een 1e prijs!!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

Afbeelding

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:18

Gefeliciteerd,
Jaa paardrijden poging tot al die mensen van buiten af die niet uit kijken. Heerlijk be een tand door de lip en en een bloedneus rijker.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 15:50

Gefeliciteerd mariz!

Leuke foto floor :j

Wat is er gebeurt lrtj?

Heb m'n nieuwe lens binnen voor m'n camera! *\o/*

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-13 16:29

@ Denise: dat scheelt ouders die al paarden hebben :) denk dat je er zo wel makkelijker inrolt.

@ SRY: dank je wel! Enne lekker genieten van het warm binnen zitten :D

@ flooredking: haha leuke foto van je paard :P

@ Manny: net gewerkt en straks verjaardag van een vriendin. Morgen wil ik 's ochtends nog proberen voor de sneeuw uit een buitenritje te maken met Mexx, dus het is even bidden dat de sneeuw later komt.

@ Mariz: gefeliciteerd *\o/* netjes hoor!

@ Irtj: ojee dat klinkt niet fijn, wat is er gebeurd?

@ Sizzy: leuk nieuwe lens! Wat voor camera heb je?