Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
al kan ik me dat nog helemaal niet voorstellen.
Sluit mezelf dit weekend wel lekker warm op
(in het boeiende gezelschap van m'n schoolboeken
)
ik krijg m'n rijbewijs gewoon en paard moet ik zelf maar uitzoeken haha. Mocht er eentje kopen als ik het zelf kon betalen dus toen ik 18 werd heb ik m'n eerste paard gekocht. Myour schreef:Ik had die keuze helaas nietik krijg m'n rijbewijs gewoon en paard moet ik zelf maar uitzoeken haha. Mocht er eentje kopen als ik het zelf kon betalen dus toen ik 18 werd heb ik m'n eerste paard gekocht.

wat leuk dat je vader ook wel eens meepoetst! Mijn ouders hebben helemaal niets met paarden, ze snappen ook niet waar het vandaan komt bij mij haha.
Niet dat ze zelf willen rijden, zo erg is het nog niet
mijn pap en mam hadden een eigen paard.. En toen wilde ik ook heeel graag een paard erbij voor mij.. En omdat me vader best fanatiek is in de mensport bedacht hij een tweespanmaatje te kopen.. Dus toen kwam mijn trotse eigen billy
hoefde ik alleen de stalling van te betalen.. En dec. Besloten een eigen pony bij te kopen en die moet ik ook helemaal zelf betalen verder.. Maar dat vind ik niet erg

Fijn dat het rijden weer goed ging. Succes met vrijspringen.
Fijn van je les en leuk met de nieuwe spullen
Nou helaas blijft het vriezen volgens het weerbericht
Is dat niet bij de kennedysingel bij die aldi? Haha gekke Promise 
Ik bak wel eens iets en zelf eet ik er amper van.
Mijn ouders geven wel om paarden. Mijn moeder heeft zelf vroeger wedstrijden gereden 2x M-dressuur en springen waaronder Limburgskampioen. Maar dat is allemaal al 30 jaar geleden ofzo. Ik heb nog op één van haar wedstrijdpony's gereden, helaas hebben we hem op 30 jarige leeftijd moeten laten inslapen
Ze had hem al 24 jaar. Mijn vader is een twijfel geval, dan boeit het hem heel veel en dan helemaal niet, moeten ze zo snel mogelijk weg.
.
denk dat je er zo wel makkelijker inrolt.

netjes hoor!