Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

welshfan97 schreef:Wow wat een drukte! Je hieft geen wedstrijden te rijden voor instructieweken en dat ze vragen naar je wedstrijd stand is om op niveau te kunnen indelen.
Nicole2012, als je naar MZ wil (week 10a) miet je minstens m1 met wp zijn. In je onderschrift staat dat je l2 bent, dus misschien heb je nu je punt anders kom je op de reserve lijst.
ben nu hard aan het trainen voor de m1. 
nicole2012 schreef:welshfan97 schreef:Wow wat een drukte! Je hieft geen wedstrijden te rijden voor instructieweken en dat ze vragen naar je wedstrijd stand is om op niveau te kunnen indelen.
Nicole2012, als je naar MZ wil (week 10a) miet je minstens m1 met wp zijn. In je onderschrift staat dat je l2 bent, dus misschien heb je nu je punt anders kom je op de reserve lijst.
Dat wist ikben nu hard aan het trainen voor de m1.
Titineee schreef:Volgens mij schrijven ze de officiele meting in het paspoort met een stempel, en als het daar dus niet in staat dan is hij niet officieel gemeten.
Het enige wat ik me nog afvraag is, hoe kun je je handtekening zetten als je je online inschrijft..
Maar dat zal mijn moeder vast ook wel weten
Dilay_Romy schreef:Onee grapje ik ga naar 10c hahaha mar dat is wel dezrlfde week xD
Noujaa ik hoor het wel van iedereen naar welke week ze gaan hoor hahaha voor hettzelfde geld moet je naar je tweede keuze;)
Maarjaaa ik heb er wel echt super veel zin in
@ maud hahaha jaa jou heb ik al kang niet meer gezien om dit forum hahah ikheb trouwens mirgen mn wedstrijd k ben benieuwd hoe die gaat:o