Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wat verschrikkelijk nieuws, jeetje... Sabine_95 schreef:Wat een weertje of niet gisteren?!
Hebben jullie het vandaag nog een beetje droog gehouden?
Gisteren zou ik eerst om 17.00 uur moeten starten maar door het weer om 19.00 uur. Het inrijden ging niet heel fijn want de inrij bak was een zwembad toen ik moest inrijden. Maar ondanks dat nog best een fijne proef gereden. 200 punten en een 3e prijs.
Morgen nog een proefje om 14.07 en mag zondag finale starten!
Roxxiejj schreef:Heb ik ook gehoord bij de ARD vanmiddag. Vreselijk nieuws!Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat het paard naar de dichtsbijzijnde dierenkliniek is gebracht en daar toch is ingeslapen..

Basic_ schreef:Sabine_95 schreef:Wat een weertje of niet gisteren?!
Hebben jullie het vandaag nog een beetje droog gehouden?
Gisteren zou ik eerst om 17.00 uur moeten starten maar door het weer om 19.00 uur. Het inrijden ging niet heel fijn want de inrij bak was een zwembad toen ik moest inrijden. Maar ondanks dat nog best een fijne proef gereden. 200 punten en een 3e prijs.
Morgen nog een proefje om 14.07 en mag zondag finale starten!
Dan heb ik jou gejureerd!
Gefeliciteerd alle wp en finalerijders, succes vast!
.

Tuurlijk wil je graag dat een jury met lef punt, ik zie zelf ook het liefst coupons waar 8en opstaan en evt een 3 als iets de mist in gaat. Maar dat kan niet bij elke proef; de jury waarbij ik schreef had ook 1 6jes proef en dat vond ze zelf heel vervelend, maar ze kon er niets anders van maken.