Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Roxxiejj schreef:Kan ff niet zo snel vinden in welke klasse je start, maar hou rekening ermee dat ze perfecte afgerichte paarden willen zien. Wisseltje in galop? Leuk joh! Graag! Paarden moeten perfect aan het been zijn en eigenlijk moet je ook al meerdere regiokampioenschappen meegedaan en/of gewonnen hebben of al een bekende ruiter zijn.... of natuurlijk veel geld hebben. Of een combinatie van dat allen. Of je moet de jury kennen...
Die van mij kan een wissel, maar voor de rest houdt het voor mij op. paard was ook overdonderd van de luidsprekers, dus mijn vertoning was een lachertje
Wat ik overigens nog wel ff een gniffel momentje vond, was dat beide die in het Z doorgingen waar ik was, vandaag of gister meededen aan een wedstrijd hier in de buurt. De een heeft de baan vrijwillig verlaten en de ander kwam amper aan de 190 in het Z
komiekbinkie schreef:Jammer dat er mensen zijn die het negatief ervaren. Wij waren ook in Ouderkerk en hebben eerst een tijdje gekeken. Vond dat de aandacht goed verdeeld werd en als de aanwijzingen werden opgevolgd zag je ook resultaat. Mijn dochter zat in de laatste groep en ook daar kreeg iedereen aandacht en practische tips. En ja, mijn dochter is door. Maar....... wij hebben geen duur paard (zelf opgeleid) ze zijn niet dik (haha), hebben nog 0 punten in het ZZ-licht dus nog geen regiokampioen geweest of iets anders groots, wij hebben inderdaad veel geld (TEKORT) en zijn niet dik bevriend met instructeurs. Hadden ze geluk of vallen die vooroordelen wel mee?
Als ze niet door waren geweest was ik net zo positief geweest en wij vonden het een leerzame dag.
komiekbinkie schreef:Jammer dat er mensen zijn die het negatief ervaren. Wij waren ook in Ouderkerk en hebben eerst een tijdje gekeken. Vond dat de aandacht goed verdeeld werd en als de aanwijzingen werden opgevolgd zag je ook resultaat. Mijn dochter zat in de laatste groep en ook daar kreeg iedereen aandacht en practische tips. En ja, mijn dochter is door. Maar....... wij hebben geen duur paard (zelf opgeleid) ze zijn niet dik (haha), hebben nog 0 punten in het ZZ-licht dus nog geen regiokampioen geweest of iets anders groots, wij hebben inderdaad veel geld (TEKORT) en zijn niet dik bevriend met instructeurs. Hadden ze geluk of vallen die vooroordelen wel mee?
Als ze niet door waren geweest was ik net zo positief geweest en wij vonden het een leerzame dag.
anais96 schreef:Laurie, beetje offtopic maar van welk merk is dat hoofdstel in je profielhij is vet mooi!