Instructiekamp Emmeloord

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Donna_

Re: Instructiekamp Emmeloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 19:40

He, Maarten niet dus! Dat is jammer voorzien de deelnemers, iemand enig idee waarom?

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:12

Als ik op de site kijk, krijg ik niet de pagina wat ik hierboven zie. Kan iemand mij de link geven?

NicoleHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:14

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:20

oké dankje! wie gaat er nog meer van 16 tm 20 juli? En mijn vriendin rijd vooral op manege pony's. Kan zij ook meedoen aan het instructiekamp? of is het niveau te hoog?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:21

Doen er ook 30 plussers mee?

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:50

de reden dat maarten er niet meer is?
ik heb in de hoefslag het complex te koop zien staan
weet ik niet meer zeker, maar ik zou het erg jammer vinden als sandra, maarten en michelle weg zijn!

NicoleHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:52

don110 schreef:
oké dankje! wie gaat er nog meer van 16 tm 20 juli? En mijn vriendin rijd vooral op manege pony's. Kan zij ook meedoen aan het instructiekamp? of is het niveau te hoog?

Ik doe ook 16 t/m 20 juli mee :), ik weet niet of zij mee kan doen want er kan zo veel verschil in zitten in manege ruiters, ik denk als je het wilt weten het beste kan mailen.

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:11

Citaat:
Ik doe ook 16 t/m 20 juli mee :), ik weet niet of zij mee kan doen want er kan zo veel verschil in zitten in manege ruiters, ik denk als je het wilt weten het beste kan mailen.

Oké, ik denk dat het niveau wel goed is. oké gezellig! Kom jij met je eigen paardd? :)

NicoleHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:13

don110 schreef:
Citaat:

Oké, ik denk dat het niveau wel goed is. oké gezellig! Kom jij met je eigen paardd? :)

Jaa met mijn eigen C-welsh pony :), onze paarden staan daar op stal dus dat is wel makkelijk :D en jij dan??

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 21:32

NicoleHorse schreef:
don110 schreef:

Jaa met mijn eigen C-welsh pony :), onze paarden staan daar op stal dus dat is wel makkelijk :D en jij dan??

Oh ja dat is wel heel makkelijk! mijn verzorgpaardje staat in baarn, en daar kom ik waarschijnlijk mee! een Kwpn!

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 18:18

Nibbit , of er 30+ ers meedoen weet ik niet. Ik heb wel een keer een jaar gehad waar er 4 , 30+ers in zaten, dus het kan wel.

Er vroeg ook iemand of het niet erg is als je alleen maar manege pony's rijd. Voor zover ik de kampen altijd mee krijg, maakt dat geen donder uit. Het wil namelijk niet altijd zeggen dat je met een eigen paard beter rijd, dan als dat je altijd alleen maar manege paarden rijd.

Ik heb mn inschrijfformulier ook op de post gedaan, ik ga in de 2e week van daar. Samen met nog 5 meiden van stal :)

Staat het complex te koop ? :oo Zijn er mensen die daar meer van weten, en zijn er dan ook mensen die nog weten of Sandra verder de kampen
nog doet? :)

trudy_venema

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:03

Ik heb gehoord dat de instructie wordt gegeven door Mas van veenendaal en Corien Ijspeerd. Ik zag Maarten laatst rijden op wedstrijd samen met zijn dochter ik had graag les van hem willen hebben dit is dan ook de reden dat ik twijfel of ik me wil opgeven. En het is ook best duur zo'n instructieweek.

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:10

Trudy_venema Klopt, staat ook op de site dat Mas de lessen geeft. Wij van stal balen er ook van, maar voor t zelfde geld is ie net zo goed, misschien wel beter of het kan ook minder zijn. Je weet het nooit. Het zijn echt hele leuke weken, ik heb het er super naar mn zin en alles is goed geregeld. Er is ook nog eens heel veel bespreek baar en je word heel vrij gelaten. Ik vind het ook veel geld, maar wel de moeite waard. Ook is mijn ervaring dat je daar heel veel ter sprake kan brengen.

Ik zou zeggen laat het niet afhangen omdat er een andere instructie is! :)

pressent

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:35

Ik geef me op voor de week van de 30ste tot 3 Aug.
Vind het wel jammer dat we geen springen meer van Maarten krijgen, maar ik ga er vanuit dat Mas van Veenendaal ook goed les geeft.

Het kamp is inderdaad geschikt voor alle nieveau's, leuk voor zowel mensen met eigen paard al met een manege paard van daar.

Mischien gaat de eigenaarese van mijn zusje der bijrijdpaard ook mee en die is al ver boven de 30, maar ik denk dat iedereen zich ongeacht de leeftijd prima kan vermaken.

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:37

Ik neem aan dat ie wel les kan geven, anders nemen ze m niet aan toch, en anders zien we het daar wel weer. Er is altijd wel wat te veranderen / te bespreken met ze.

NicoleHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:41

trudy_venema schreef:
Ik heb gehoord dat de instructie wordt gegeven door Mas van veenendaal en Corien Ijspeerd. Ik zag Maarten laatst rijden op wedstrijd samen met zijn dochter ik had graag les van hem willen hebben dit is dan ook de reden dat ik twijfel of ik me wil opgeven. En het is ook best duur zo'n instructieweek.

Ik kan zeggen dan Mas van Veenendaal ook een zeer goede ruiter is en een zeer goede instructeur is!! Ik heb bij hem een half jaar stage gelopen, en ik heb wel eens les van heb gehad, en ik vind hem een goede instructeur. Hij heeft een handel-, training-, en africhtings stal dus hij heeft ook veel ervaring.

trudy_venema

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:43

Maar hoe oud zijn deze instructeur eigenlijk?

_pauline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:44

Dat geloof ik, denk ook niet dat ze zomaar iemand aannemen. Maar we zullen het zien. Ik heb er iig zin in. Liep jij vorig jaar ook al rond bij Emmeloord, aan je posts te zien wel, kan je me alleen niet herinneren / voor me halen.

Trudy_venema ; leeftijd zegt niks vind ik. En het kan me ook niet zo uitmaken, als hij maar goed les geeft.

trudy_venema

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:46

Nou iemand die 20 is kan nog niet zoveel ervaring hebben met lesgeven als iemand van 40. En als je zelf goed kan rijden wil nog niet gelijk zeggen dat je het ook goed kan overbrengen op andere

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:50

Ik kies voor dressuur en niet voor allround, want het paardje waar ik waarschijnlijk mee ga, mag niet meer springen. Maar ga je met dressuur wel buitenrijden en voer de drafbaan enzo?

NicoleHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:50

trudy_venema schreef:
Nou iemand die 20 is kan nog niet zoveel ervaring hebben met lesgeven als iemand van 40. En als je zelf goed kan rijden wil nog niet gelijk zeggen dat je het ook goed kan overbrengen op andere

Om eerlijk te zijn ben ik het daar niet helemaal mee eens, Ik ken genoeg jonge mensen rond de 20-25 jaar die zeer veel ervaring hebben en uitstekend les geven, zelfs stukken beter dan bepaalde 40+. Ik kan eerlijk zeggen dat Mas en Corien allebei uitstekende ruiters en instructeurs zijn. Ze rijden allebei hoog in de sport mee en weten dus waar over ze het hebben

NicoleHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:51

don110 ja volgens mij wel

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 20:56

oké mooi! leuk!

trudy_venema

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:30

En hoe vaak krijg je springles van mas van veenendaal en hoe vaak dressuurles van Corien ijspeerd? Hebben ze ook veel leerlingen in de sport? en kun je misschien wat meer over hun vertellen wat doen ze precies alleen handel of training of alleen sport?

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 22:44

er zijn geen manege paarden meer vrij in die week dat ik kan en mijn vriendin.. en dan kan zij dus niet mee. Dat betekent dus dat ik alleen ga... zijn er meer mensen die alleen komen?