Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
don110 schreef:oké dankje! wie gaat er nog meer van 16 tm 20 juli? En mijn vriendin rijd vooral op manege pony's. Kan zij ook meedoen aan het instructiekamp? of is het niveau te hoog?
, ik weet niet of zij mee kan doen want er kan zo veel verschil in zitten in manege ruiters, ik denk als je het wilt weten het beste kan mailen. don110 schreef:Citaat:Ik doe ook 16 t/m 20 juli mee, ik weet niet of zij mee kan doen want er kan zo veel verschil in zitten in manege ruiters, ik denk als je het wilt weten het beste kan mailen.
Oké, ik denk dat het niveau wel goed is. oké gezellig! Kom jij met je eigen paardd?
, onze paarden staan daar op stal dus dat is wel makkelijk
en jij dan?? NicoleHorse schreef:don110 schreef:
Oké, ik denk dat het niveau wel goed is. oké gezellig! Kom jij met je eigen paardd?
Jaa met mijn eigen C-welsh pony, onze paarden staan daar op stal dus dat is wel makkelijk
en jij dan??

Zijn er mensen die daar meer van weten, en zijn er dan ook mensen die nog weten of Sandra verder de kampen
trudy_venema schreef:Ik heb gehoord dat de instructie wordt gegeven door Mas van veenendaal en Corien Ijspeerd. Ik zag Maarten laatst rijden op wedstrijd samen met zijn dochter ik had graag les van hem willen hebben dit is dan ook de reden dat ik twijfel of ik me wil opgeven. En het is ook best duur zo'n instructieweek.
trudy_venema schreef:Nou iemand die 20 is kan nog niet zoveel ervaring hebben met lesgeven als iemand van 40. En als je zelf goed kan rijden wil nog niet gelijk zeggen dat je het ook goed kan overbrengen op andere