Ja ze gaan niet lang mee,maar dat kun je ook verwachten voor dat geld. En als je er mee gaat rijden zijn ze ook sneller kapot. Ik gebruikte ze als stallaars,en doe er toch altijd een jaar mee.
sorry hoor maar bij hyporama hingen er flyers dat het de 15e begon maar dat was een flyer dat ze op zoek zijn naar medewerkers dus zal er wel vervroegd staan dan
Ik denk dat ik dit jaar ook maar weer eens ga. Vanaf Groningen op en neer. Vind het altijd wel super leuke sfeer, ondanks de stervende drukte met gillende paardenmeisjes op de aanbiedingen af. Ik ben er ook 1 van, dus dan zit het goed. Zoek sowieso een nieuwe winterdeken, thermolaarzen en lekkere wollen dekens en truien.
Oeeehhh, rijkleding inslaan En een leuke frontriem ( hebben ze dat in de aanbieding? ) rijbroek is ook een goeie, en misschien een lekkere winterjas nog! Ach, paard kan van alles gebruiken hihi Mijn vriend woont in Rotterdam dus dan blijf ik daar LEKKER slapen
oww mijn lijst wordt steeds langer, begon met thermorijlaarzen en 400 grams deken maar wil nu ook thermohandschoenen ( die zijn zooo fijn) en een nieuw hoofdstel:P
rijbroeken koop ik niet meer bij hypo ( nu alleen nog maar van horze:P) elke keer snel kapot of zit voor geen meter
urbanmove
Geplaatst: 20-09-11 11:26
Hwohoh vorige voor de eerste keer geweest, en nu kriebelt het wel weer. Ik (limburg) heb dan herfstvakantie dus ga waarschijnlijk via kruidvatbon(12,50 p p p n) n hotel boeken en dan lekker shoppen!!! vorig jaar zat de auto(peugoth 107) zo vol dat ik niet meer via de achteruitkijk spiegel naar buiten kon kijken. Echt leuke & goedkope dingen gekocht.... ookal heb ik dit jaar eigelijk niets nodig! T gaan vind ik gewoon al héél leuk. en er blijft altijd wel iets aan het mandje plakken.
Tentenkamp, goed dat ik dit topic weer even zie. Heb noit echt veel gekocht de keren dat ik er was, maar blijft leuk om even langs te gaan. Misschien krijg ik vriendin nog wel zo gek om mee te gaan
Lous
Geplaatst: 20-09-11 22:46
Gewoon een gezellig dagje uit, en vergeet de warme choc niet
shetties
Geplaatst: 21-09-11 14:56
Vanaf hoe laat begint het meestal op woensdag, weet iemand dat?