Ik woon in brabant
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
themuisje schreef:ik ga waarschijnlijk naar week 7a alround pony's
ik zou anders ook heel graag naar het M/Z dressuur kamp maar dat is in de eerste week augustus, en dan zijn ook de kampioenschappen...
Want ik wil ook zoals eerder gezegt naar M/Z week, maar ook graag naar kampioenschappen, als dat lukt!
Mootje schreef:Ik ga om die reden dus NIET naar week 5 en kijk er dus wel naarNet als dat ik echt niet in het hoogseizoen op vakantie ga
Dat komt wel als er evt. kinderen zijn!
kheb geen kinderen he dus heb geen idee wanneer die vakanties zijn. Maar nu begrijp ik jullie reden inderdaad. Ik ben nog steeds in twijfel. Ik moet wel degelijk mijn werk gaan ruilen in die week, terwijl ik 1,5 week later dus idd mijn zomererlof heb staan en ik start ook Oudkarspel in de cross (weet niet of die op zateradg of zondag is). Dan heb ik gelijk die Ernelo week erachteraan.....
dat is een beetje veel misschien.....Ik wil kwa crossen een goede opbouw maken naar het NK 5 jarigen, dus moet Oudkarspel wel rijden.
dillema hier....
Melenie schreef:themuisje schreef:ik ga waarschijnlijk naar week 7a alround pony's
ik zou anders ook heel graag naar het M/Z dressuur kamp maar dat is in de eerste week augustus, en dan zijn ook de kampioenschappen...
Even de beginpagina bekeken. Maar hoe weet jij wanneer de buitenkampioenschappen zijn?Want ik wil ook zoals eerder gezegt naar M/Z week, maar ook graag naar kampioenschappen, als dat lukt!
de kampioenschappen zijn hier op 14 augustus
Mootje schreef:Ik ga om die reden dus NIET naar week 5 en kijk er dus wel naarNet als dat ik echt niet in het hoogseizoen op vakantie ga
Dat komt wel als er evt. kinderen zijn!
Corella, Gezellig
Hoef in ieder geval niet te kijken wanneer de vakanties zijn en dan persé moeten.. Lekker zelf kijken wanneer het beste uitkomt en inderdaad, dat is meestal buiten het hoogseizoen!!
Faya__ schreef:Queelens schreef:Okee dus je mag als je 1 dag eerder formulier al hebt van de paardensport dus om 00:00 op 13 januari al opsturen? je hoeft dus niet te wachten tot die op de site online is?
Ik woon in brabant
Wil jij dat formulier op bokt plaatsen
brabant krijgt het toch een dag eerder?