Ik woon in brabant

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
themuisje schreef:ik ga waarschijnlijk naar week 7a alround pony's
ik zou anders ook heel graag naar het M/Z dressuur kamp maar dat is in de eerste week augustus, en dan zijn ook de kampioenschappen...
Mootje schreef:Ik ga om die reden dus NIET naar week 5 en kijk er dus wel naarNet als dat ik echt niet in het hoogseizoen op vakantie ga
Dat komt wel als er evt. kinderen zijn!
Melenie schreef:themuisje schreef:ik ga waarschijnlijk naar week 7a alround pony's
ik zou anders ook heel graag naar het M/Z dressuur kamp maar dat is in de eerste week augustus, en dan zijn ook de kampioenschappen...
Even de beginpagina bekeken. Maar hoe weet jij wanneer de buitenkampioenschappen zijn?Want ik wil ook zoals eerder gezegt naar M/Z week, maar ook graag naar kampioenschappen, als dat lukt!
Mootje schreef:Ik ga om die reden dus NIET naar week 5 en kijk er dus wel naarNet als dat ik echt niet in het hoogseizoen op vakantie ga
Dat komt wel als er evt. kinderen zijn!
Corella, Gezellig
Faya__ schreef:Queelens schreef:Okee dus je mag als je 1 dag eerder formulier al hebt van de paardensport dus om 00:00 op 13 januari al opsturen? je hoeft dus niet te wachten tot die op de site online is?
Ik woon in brabant
Wil jij dat formulier op bokt plaatsen
brabant krijgt het toch een dag eerder?