Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

happytime schreef:fiokir; heb je hyves foto's gezien,tjeetje wat heb jij veel foto"s gemaakt!
die foto"s van die 4 welshjes met die rode halsters,ben blij dat ik er niet heen kon....had ze alle 4 zo meegenomen!
heeft iemand ze gekocht? hoe duur waren die?
RosiePosie schreef:Toen ik mijn paard kocht, had hij ook regenschurft. Wassen met een jodiumoplossing zei de DA en droog houden. Tweemaal het hele paard wassen met betadineshampoo (waar zijn zwarte velletje een henna-achtige gloed van kreeg) was voldoende. Hij heeft het nooit meer teruggekregen, ook al stond hij geregeld de hele dag in de regen.
silverbrumby schreef:@Jesterlover: Knap dat je haar meegenomen hebt en op wilt knappen! Ik vind alleen wel dat ze een beetje gekke stand van de achterbenen heeft zo op de foto's. Oef ik vraag me af waarom zo'n beestje zo mager is geworden, kan vele oorzaken hebben. Heb je al bloed laten prikken? Wij hebben n.l eens zo'n opknapgeval gehad die maar mager bleef ondanks veel voer. Die bleek een parastiet binnen in zn lichaam te hebben na uitslag van bloedonderzoek. Ben benieuwd hoe deze merrie uitgroeit! Ik mag hopen dat je er in ieder geval bijna niets voor betaald hebt..
Daarom dus geschoren. Ook hij was in zieke staat (snot droop uit de neus en t was echt geen dikkers onder die pluizenvacht) maar gewoon in dekenmodel geschoren zodat hijop de hals geen warmte verloor en zijn benen ook mooi warm bleven.

)