ik had eigenlijk ook veel eerder moeten gaan!
nu maar hopen op de stone grey

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ashley1 schreef:FF een vraagje: ik wil ook naar het tentenkamp maar heb nog niemand kunnen vinden die zin heeft om mee te gaan, grrr...2e pasen is er wel een collega die mee wil. Is hyporama dan open?
Ennn, ik las toch echt dat 80% van de artikelen gewoon aangevuld wordt tijdens het tentenkamp, dus niet dat alles in de 1e 2dagen helemaal leegeroofd wordt..klopt dat? Anders moet ik vandaag nog wat regelen hehe
En nog eentje voor degene die al zijn geweest: zijn de rijjasjes/caps/handschoenen ook in de aanbieding? Moet namelijk een wedstrijdoutfit kopen. (oooh wat een straf hahaha!)
zap schreef:Volgens mij wordt je ook knettergek achter de kassa met al die 'paardentrutjes' met hun prullen hahahaha. Neemt niet weg dat ik ook elke keer daar sta rond te neuzen hoor.
Vanny_ schreef:Gisteravond HV polo dekje banana meegenomen voor een vriendin, er lag inderdaad bijna alleen maar vzh maar van de 'normale' dekjes wel genoeg dressuur.
Zelf een paar sokken + dekje HV polo maar die was voor de volle pond. Zat ook met die mini HV polo fleecedekens maar ze leken me toch te kort over de rug voor een B-pony, ze waren echt voor shetten. Moest me verder inhouden om geen ander spul mee te nemen, ik dacht dan steeds; nee we hebben nog een volle emmer snoepjes, hij heeft geen lickits nodig, nee hij past geen ES
Yvonniej schreef:ashley1 schreef:FF een vraagje: ik wil ook naar het tentenkamp maar heb nog niemand kunnen vinden die zin heeft om mee te gaan, grrr...2e pasen is er wel een collega die mee wil. Is hyporama dan open?
Ennn, ik las toch echt dat 80% van de artikelen gewoon aangevuld wordt tijdens het tentenkamp, dus niet dat alles in de 1e 2dagen helemaal leegeroofd wordt..klopt dat? Anders moet ik vandaag nog wat regelen hehe
En nog eentje voor degene die al zijn geweest: zijn de rijjasjes/caps/handschoenen ook in de aanbieding? Moet namelijk een wedstrijdoutfit kopen. (oooh wat een straf hahaha!)
hier ben ik ook benieuwd naar
en of er ook zweetdekens zijn?